Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik kan min schermresolutie niet meer wizigen met Windows 8.1

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik kan min schermresolutie niet meer wizigen met Windows 8.1

Hallo,

Ik heb een probleem met de schermresolutie, ik vind het erg raar want ik heb mijn pc nu een half aar en nu gebeurt dit voor de eerste keer.
    Daarom vraag ik mij af of je dat nog kunt veranderen, de schermresolutie blijft op 640x400 en ik kan hem niet veranderen. Ik zou het fin vinden als er mensen op reageren !

Alvast bedankt !

Sorry dat de titel fout is want mijn j doet afentoe vreemd

Comment

Download Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
      • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
      • Let op!!!Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
      • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
      • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
      • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎