Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat,pad of bestand

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat,pad of bestand

Heb een nieuwe pc gekocht en die draait op Windows 8.1 (vorige op 7). Ik kan het niet gewoon worden: wat een drukke iconen en hoe ingewikkeld om in je systeem te geraken.
    Ik maakte een locaal account aan.

Bij herinstallatie van programma's via een .exe bestand krijg ik de melding 'kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat,pad of bestand. Mogelijk hebt u niet de juiste toegangsmachtiging.' Ik lees dat dit vaak voorkomt bij Windows 8 maar de oplossingen die aangeboden worden zijn zo verschillend dat ik toch liever eerst eens raad vraag op dit forum.

Mvg
    Last edited by dorado; 04-04-15, 21:08. Reden: titel aangepast

Kun je aangeven om welke lokaties dit gaat?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Ik probeer programma's terug te zetten vanuit mijn back up bestanden.
      Bij sommige setup.exe bestanden krijg ik de melding zoals vermeld. Andere programma's installeren vlotjes.

Comment

Ik vraag dit omdat niet abnormaal is dat de toegang geweigerd wordt tot bepaalde mappen.
        Als jij niet vermeldt welke kunnen we het ook niet onderzoeken.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Je begrijpt me verkeerd: het gaat niet over bepaalde verborgen mappen maar over software waarbij ik bij aankoop telkens een back up maak. Die back ups staan op een externe HD.
          Bij het terugzetten op een nieuwe pc lukte dat voor alle documenten en de meeste software. Bij catalogeringssoftware lukte het nog wel door het .exe bestand niet als administrator te runnen

Comment

Working...
          X