Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WLXPhotobase.dll ontbreekt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• WLXPhotobase.dll ontbreekt

Wanneer ik Windows Movie Maker wil opstarten krijg ik de melding dat WLXPhotobase.dll ontbreekt.
    Ik scande reeds op eventuele malware maar er werden geen problemen gevonden. Sommige websites bieden hiervoor een fix aan maar ik weet niet of ik dit wel kan betrouwen.
    Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Je probleem kan wss als volgt worden opgelost.
    • download de nieuwste Windows Essentials
    • ga dan naar verwijderen in het Configuratiescherm, klik erop en selecteer reparatie

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hartelijk dank voor je antwoord. Ik verwijderde reeds het programma en probeerde het opnieuw te installeren maar dat lukt niet.
      Ik krijg de opmerking dat het reeds geinstalleerd is. Nochtans is het nergens terug te vinden bij de programma's in het configuratiescherm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk Berichten
        Sommige websites bieden hiervoor een fix aan maar ik weet niet of ik dit wel kan betrouwen.
        Alvast bedankt voor jullie antwoord.
        betrouwen?
        Waar zag je deze dan?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Als je in google wlxphotobase.dll intypt krijg je verschillende websites waar ze een fix aanbieden. Dit heb ik echter niet vertrouwd. Het grootste probleem was dat ik essentials niet terugvond in het configuratiescherm, ik kon het dus niet correct verwijderen en bij een poging om het opnieuw te installeren kreeg ik de melding dat het programma reeds geinstalleerd was.
          Misschien heeft iemand er iets aan, zo lukte het uiteindelijk:
          Ik verwijderde in de map programfiles manueel de mappen van essentials. Ik liet met ccleaner mijn register controleren en herstellen. Toen kon ikwel opnieuw essentials installeren. Ik kreeg echter nog steeds de melding van de ontbrekende dll als ik moviemaker wou opstarten. Maar nu stond Essentials wel in de programmalijst in het configuratiescherm, ik selecteerde essentials, koos verwijderen, maar in het volgend keuzescherm koos ik "herstellen". Daarna was mijn probleem opgelost.

Comment

Fijn dat het toch is opgelost en alles weer werkt
            Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Working...
            X