Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows service

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows service

Hallo

Als ik de computer opstart komt er beneden in de taakbalk een geel slotje te staan met de mededeling.

Er kan geen verbinding met een WINDOWS-service worden gemaakt. Kan geen verbinding maken met de service group policy client waardoor standaard gebruikers zich niet kunnen aanmelden. Als administrator kunt u in het systeemgedeelte bekijken waarom de service niet heeft gereageerd.

Ik heb WINDOWS 8.1

Iemand een idee wat ik moet doen?

Gr.

Ga naar Services, bijvoorbeeld via het zoekvak. Ga naar Group Poiicy Client. Rechtsklik. Kies Eigenschappen. Zet op Automatisch en start de service.

Comment

Probeer het volgende:
      Download, installeer en start Windows Repair All in One
      Sla Check File System check over voer System File Check uit, maak ook het herstelpunt en de backup van de registry.
      In het keuzemenu op het einde in ieder geval aanvinken:
      Reset Registry Permissions
      Register System Files
      Repair WMI
      Repair MSI
      Restore Important Windows Services

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Hallo Leono

Ik heb het geprobeerd wat of jij hebt uitgelegd, maar als ik eigenschappen aanklik kan ik daar verder niets mee.
        Ik kan daar niet op iets klikken.
        Maar bedankt voor jou reaktie.

Gr.

Hallo Dorado

Bedankt voor jou uitleg.
        Ik heb jou uitleg gevolgd, de schijf is gecontroleerd en is 100% gerepareerd.
        Ik heb de computer een paar keer opgestart en volgens mij is het probleem opgelost.
        Mocht het probleem opnieuw voorkomen laat ik je het weten.
        Nogmaals mijn dank.

Gr.
        Last edited by dorado; 15-10-15, 11:49. Reden: Berichten samengevoegd

Comment

Mooi

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
          X