Mededeling

Collapse
No announcement yet.

problemen met te lange bestandsnamen m.b.t backup

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• problemen met te lange bestandsnamen m.b.t backup

Ik gebruik win 8.1 en er wordt teleks een te lange bestandsnaam aangemaakt in de volgende directory :

C:\Users\Erik\AppData\Local\Packages\winstore_cw5n1h2txyewy\LocalState\Cache\0

Het is dus een bestand met een lengte van meer dan 300 tekens waardoor mijn backup software op zijn smoel gaat.

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt!!

C:\Users\Erik\AppData\Local\Packages\winstore_cw5n1h2txyewy\LocalState\Cache\0 (het padnaam) welke zo ik tel 69 karakters telt, telt mee in de totale lengte van de bestandsnaam dat een limiet van 260 karakters kent.

Een oplossing kan zijn de bestanden naar een verkorte map onder C:\ te kopiëren en bv. een tekstbestandje er in te zetten dat deze map C:\Users\Erik\AppData\Local\Packages\winstore_cw5n1h2txyewy\LocalState\Cache\0 oorspronkelijk heet.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dank je voor je reactie,

Dit gaat niet goed, elke dag word opnieuw dit .dat bestandje aangemaakt ik zou het dan elke dag opnieuw moeten verplaatsen, ik weet ook niet wat het bestandje doet of is.

Comment

Kijk ff hier naar.

Comment

Dank je voor de link.

Ik heb deze chache al meermalen verwijderd, maar hij komt weer terug?

Comment

Er staat:
            Rename the path :\Users\Pelit\AppData\Local\Packages\WinStore_cw5n1h2txyewy\AC\Microsoft\Windows Store\Cache\0

with
            :\Users\2\2\3\2\3\A\M\W\C\0

and then you can delete the annoying folder.

Comment

Zoals gezegd gisteren om 21:00 netjes verwijderd en even later heeft Windows hem zelf weer aangemaakt :

Click image for larger version

Name:	Knipsel.JPG
Views:	1
Size:	26,0 KB
ID:	1070760

Comment

Als die cache automatisch weer wordt aangemaakt, kun je deze ook uitsluiten in het backup proces....

Comment

Dank je voor je reactie,

Ik maak nu een backup van de hele user directory omdat hier alle belangrijke info instaat.
                  Al ik deze map(de map met lange bestandsnamen) wil uitsluiten (deze ligt het diepst) moet ik dus alle andere paden apart ingeven en dat is dus best veel werk.......

Ik had gehoopt dat het makkelijker kon?

Bedankt maar weer!

Comment

Working...
                  X