Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bij updaten van itunes de melding msvcr80,dll is missing

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bij updaten van itunes de melding msvcr80,dll is missing

Tijdens het updaten is er een fout opgetreden. Windows gaf bovenstaande missing link aan en vermeldde dat ik iTunes moest verwijderen en herinstalleren. Gedaan. Zelfde fout.
    IK heb toen een systeemherstel gedaan en opnieuw iTunes geinstalleerd.
    Foutmelding
    Ik ben gaan zoeken op internet en vond deze uitgebreide handleiding:
    How To Fix Msvcr80.dll Not Found or Missing Errors

http://pcsupport.about.com/od/findby...sing-error.htm

AANWIJZING NO 1 gevolgd. .
    Alles verwijderd met Revo Uninstaller (optie: veilig) in aangegeven volgorde. Quick time dus niet verwijderd. Ik weet niet of ik als administrater de itunes installatie heb verricht. Dat kon ik niet vinden.
    Tijdens het verwijderen van Bonjour kreeg ik een "veiligheidsmelding?" Eveneens bij het installeren. Dit genegeerd.
    Installatie lukte niet

AANWIJZING NO 2 gevolgd: Download
    Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1 Redistributable Package MFC Security Update

vcredist_86 installeerde niet of half. Eerst een balkje dat groen werd, daarna zelfde balkje dat leeg bleef.
    Kan het ook niet terugvinden bij "zoeken"

AANWIJZING 3 niet gevolgd.
    Bij een ander hulpprogramma las ik dat dit probleem zich meer voordoet bij de laatste installatie/update.
    Hebben jullie nog suggesties?
    Ik vind het verschrikkelijk dat ik itunes niet meer kan gebruiken.
    Helen

P.s. twee weken geleden had ik bij a2 emergency kit een 1 virusje. ( key: Win 32.W.Tool.) Deze in quarantaine en daarna Systeemherstel uitgeschakeld en weer ingeschakeld.
    Last edited by Helen de Vink; 26-01-14, 10:47. Reden: verkeerd geplaatst. Sorry
Working...
X