Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Programma (bijv. IE) opent in taakbalk ipv gelijk in venster (server2008)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Programma (bijv. IE) opent in taakbalk ipv gelijk in venster (server2008)

Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje.. In ieder geval ik hoop dat hij klein is.

Ik loop stage in de ict alleen nu had iemand iets waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden, wel antwoorden maar niet de juiste. ( we werken op server 2008 vandaar dat ik hier plaats.)

Als je bijvoorbeeld internet opent dan komt hij op de taakbalk terecht in plaats van als je er normaal gesproken op klikt een groot venster.

Je moet dus eerst op de taakbalk klikken voordat hij in beeld komt, dit is hetzelfde bij word 2010 etc. dus niet alleen bij internet.
    Nu is mijn vraag hoe los je dit op, dat als je internet aanklikt ook gelijk het scherm komt in plaats van de taakbalk.

De volgende acties heb ik al onderenomen;

Snelkoppeling rechtermuisknop en dan details en uitvoeren: normaal venster / geminimaliseerd / gemaximaliseerd. (daar heeft het geen baad bij gehad.)
    Sneltoetsen waren het niet
    Er zitten ook geen malware / virussen op
    In de map ''Opstarten'' geprobeerd te wijzigen maar kon ik ook niet iets vinden.
    2e beeldscherm had deze persoon niet.
    Instellingen van programma wijzigen... (bijv. Utorrent kan je aanpassen als je opstart groot venster, maar er zitten niet dat soort programma's op om dat te hoeven doen.)

Wie zou mij kunnen helpen?

Groetjes, Bossers

Lijkt me dat je progs vastgemaakt zijn aan de taakbalk.
    Kan je rechtsklikken op een icoon op de taakbalk en dan "Dit programma losmaken van de taakbalk" selecteren?
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Oh dan ga ik even kijken bij dr. En stel dat het, het niet is maar dat je via start gaat en bijv. op internet klikt, dan staat het niet vast aan je taakbalk.

Comment

Dat zou best kunnen.

Als je de Word applicatie opstart vanaf de taakbalk, krijg je dan meteen een document te zien?

Comment

Nou het zit zo, als je naar start gaat en dan op iets klikt dan opent ie zich in taakbalk, en vanuit daar moet je nog een keer klikken.

Als hij al op taakbalk staat dan doet hij het, maar als je dat bij elke programma moet doen lijkt me zelf dat niet zo handig. Maar even op jouw vraag het antwoord. Ja!

Comment

Dan denk ik dat we het kunnen oplossen op de manier als ik had voorgesteld

Comment

Okee! Ik zit nu even na te denken, en jaa klopt! Ze gebruiken toch niet meer al 5 programma's en anders doen ze maar keertje extra klikken!

Bedankt in ieder geval!

Comment

Graag gedaan

Laat even iets weten of het idd opgelost is (op de stage plaats)

Comment

En... Ja hoor! Het is opgelost, was gelijk even mee aan het doen via soort van teamviewer. Dus bedankt!

Zulke forums zijn nou echt handig!

Foutje van mij - ik zei dat ze server 2008 gebruikte, maar deze gebruikte nog server 2003.! Dus daar lukt het sowieso op

Comment

Mooi zo

Comment

Working...
                    X