Mededeling

Collapse
No announcement yet.

windows vista

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• windows vista

Als ik het apestaartje wil hebben krijg ik " moet dan eerst shift/ctrl samen indrukken daarna doet hij het wel.

Welkom op Nucia.

Dat probleem heb ik ook. Helaas nog geen oplossing hiervoor tegengekomen.
    Last edited by Crash; 06-01-08, 21:35.
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

heb ik ook geregeld

Comment

Heb je meerdere karakters op de 2 staan? (zoals vaak het geval is bij laptop toetsenborden)

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Hmm... ben er net achter hoe je dit oplost.

Start > configuratiescherm > Landinstellingen > Toesenbordwijzigen > Tabblad "Geavanceerde toetsinstellingen" > Selecteer "Schakelen tussen invoertalen" > Knop "Toetscombinatie wijzigen" > "Toetsenbord indeling wijzigen" op "Niet toegewezen" zetten. Klik op OK en dan op "Toepassen".
          Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
          Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
          Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
          Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
          Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
          Branders; Plextor 820SA.
          Speakers; Logitech z5500.
          Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

&#211;f gewoon de andere toetsenbordindelingen uit je systeem knipperen (wat ik altijd doe).

- Verenigde staten internationaal + nederlands (+engels) en meer heeft de gemiddelde gebruiker (en blindtyper) niet nodig.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Hoera het is opgelost vriendelijk bedankt.Crash
              Arie
              Te snel hoera geroepen nog het zelfde
              Last edited by muskey; 07-01-08, 19:23.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X
              😀
              🥰