Mededeling

Collapse
No announcement yet.

speech recognition engine

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• speech recognition engine

Ik zoek een Nederlandse Speech engine voor mijn Speech Recognition.Ik heb een Engelse Speech engine maar wil een Nederlandse IK heb wel een Vlaams/Nederlandse kunnen vinden maar die werkt dus alleen in Vlaams/Nederlands.
    Verder heb ik het probleem dat mijn speech recognition i.p.v. tab,cut herkend als ik tab zeg
    Tevens zou ik graag willen weten hoe speech recognition werkt met internet want dat werkt ook niet al te soepel.

LMK43
    Last edited by lmk43; 22-01-08, 14:52.

Ik ben een leek op dit gebied.
    Google eens op # Nederlandse Speech engine Speech Recognition # of # Nederlandse Speech engine #.
    Staat daar niets tussen?
    A.H.
    Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
    maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

Volgens mij werkt Vista Speech Recognition nog niet in het Nederlands, ik heb al vaker gezocht. Maar er zijn ook veel tegenstrijdige berichten over te horen.

Comment

Speech gaat ook niet zo soepel als ik dachtSommige woorden worden niet goed herkent.Ik heb no wel ergens een speechengine liggen maar weet niet of die werkt???
        Last edited by lmk43; 22-01-08, 23:25.

Comment

Je hebt wel dragon naturally speaking, maar dat kost circa 200 euro
          en daar heb je alleen baat bij als je extreem lui bent of een lichamelijk probleem hebt waardoor typen moeilijker is

Comment

Ik vond op hun ftp-site ftp://ftp.scansoft.com wel een .exe-file genaamd profess.exe maar ik weet niet wat dat precies is.Maar om nou 200 euro uit te geven voor zoiets.Nee.Dan wacht ik wel tot er een Nederlandse speechengine is.Al met al wel een leuke gadget{als het goed werkt en woorden niet verkeerd worden verstaan in Speech Recognition.
            Last edited by lmk43; 27-01-08, 00:09.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X