Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 programma's na (opnieuw)starten van de pc verdwenen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2 programma's na (opnieuw)starten van de pc verdwenen

Hoi,

Op de pc van me ouders,is er iets vreemds aan de hand. Winamp en Defraggler zijn,als ik de pc (opnieuw) start steeds weg. Als ik bijvoorbeeld op het Winamp icoontje klik krijg ik de melding dat het is gewijzigd/verplaatst. Dit geld ook voor het programma Defraggler. Beide programma's al opnieuw geinstaleerd,maar elke keer als ik de pc weer aanzet zijn ze weg
    Zijn dit bugs in beide programma's? of ligt dit aan Vista? Hebben meerdere mensen dit rare probleem?

Alvast bedankt.

Wat als je eens zelf icoontjes aanmaakt, in plaats van de standaardicoontjes? Gewoon even uit Program Files kopiëren / snelkoppeling plakken.

Comment

Grappig.. Ik heb hetzelfde meegemaakt met Winamp (Vista Business). Was overigens ook 'opeens' weer opgelost.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
        Wat als je eens zelf icoontjes aanmaakt, in plaats van de standaardicoontjes? Gewoon even uit Program Files kopiëren / snelkoppeling plakken.
        Ga ik straks eens proberen.

Comment

Het heeft helaas niet geholpen

Comment

Installeer ze eens opnieuw, maar dan in een andere bronmap.

Comment

Ze stonden eerst op de D schijf,en nu op de E,maar helpt ook niet.

Comment

Winamp werkt tot nu toe goed,(gewoon op de normale manier geinstaleerd)
                Defraggler moet ik er nog opzetten,kijken of dit nu ook weer goed werkt

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X