Steeds wanneer ik mijn pc opstart krijg ik een popup waarin staat dat wanneer ik geen wachtwoord gebruik....blabla (ik weet niet precies wat er verder staat)
Zie hier de pop-ups

Die druk ik dan weg op ok en dan verschijnt er een tweede met wat aanvink vakjes. wat ik ook doe in dat scherm hij blijft steeds terugkomen tot ik dat scherm annuleer (cancel|).
Dan popt ie niet meer terug.....totdat ik de pc weer opnieuw opstart.
Het is niet zo heel erg maar wel vreselijk irritant. Bovendien denk ik dat er dus op de achetrgrond steeds iets meedraait
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ik heb ooit eens een programmatje gebruikt om de laptop van mijn dochter te besturen op afstand. en we hebben allebei daarna het programma ge-dé installeerd op de juiste manier via software in het configuratiescherm.
Zij heeft er geen last van op haar (vista)laptop en ik wel in mijn XP desktop.
help?....
groetjes rockin
Zie hier de pop-ups
Die druk ik dan weg op ok en dan verschijnt er een tweede met wat aanvink vakjes. wat ik ook doe in dat scherm hij blijft steeds terugkomen tot ik dat scherm annuleer (cancel|).
Dan popt ie niet meer terug.....totdat ik de pc weer opnieuw opstart.
Het is niet zo heel erg maar wel vreselijk irritant. Bovendien denk ik dat er dus op de achetrgrond steeds iets meedraait
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ik heb ooit eens een programmatje gebruikt om de laptop van mijn dochter te besturen op afstand. en we hebben allebei daarna het programma ge-dé installeerd op de juiste manier via software in het configuratiescherm.
Zij heeft er geen last van op haar (vista)laptop en ik wel in mijn XP desktop.
help?....
groetjes rockin

Comment