Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foutmelding Bluescreen windows vista

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Foutmelding Bluescreen windows vista

Ik heb het volgende probleem, sinds een aantal dagen als ik mijn pc heb uitgedaan (wat trouwens vrij traag gaat in één keer) en hem opnieuw opstart krijg ik een blauw scherm te zien met een één of andere foutmelding iets van Fatal System Error, of iets dergelijks. En af en toe krijg ik dat niet maar krijg ik een System recovery beeld en moet ik een taal selecteren, en staat er dat de fouten zijn gerepareerd. Daarna doet de pc het naar mijn weten weer prima! Maar zodra ik de pc uit heb gehad en hem weer aan wil doen gebeurt hetzelfde weer.
    Ik heb bij probleemrapporten gekeken en daar werd de volgende foutmelding gegeven:

Probleem met handtekening
    Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
    Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
    Landinstelling-id: 1043

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem (sommige bestanden zijn mogelijk niet meer beschikbaar)
    Mini021508-01.dmp
    sysdata.xml
    Version.txt

Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
    Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Extra informatie over het probleem
    BCCode: c000021a
    BCP1: 8B060990
    BCP2: 00000000
    BCP3: C0000001
    BCP4: 0010037C
    OS Version: 6_0_6000
    Service Pack: 0_0
    Product: 768_1
    Servergegevens: 573ee0a5-2bc1-41c8-844b-b7955be66c5f

Met dit probleem zit ik sinds dat mijn versie van Norton dat door de computerwinkel erop is gezet was verlopen. Toen heb ik NOD32 antivirus daarvoor in de plaats geinstalleerd, en sindsdien geeft de pc een fout weer.
    Kan dit inderdaad komen door een bepaald programma of moet er meer aan de hand zijn?
    Is het verstandig om NOD32 te deinstalleren of zijn er andere oplossingen?

Misschien trouwens ook wel handig om erbij te vermelden. Toen ik de pc net een maandje had (heb hem sinds begin november) kwam er heel af en toe 1 keer in de zoveel dagen ook een blauw scherm maar starte daarna wel gewoon vanzelf op, en kreeg toen geen system recovery scherm. Toen ben ik toch even langs de computerwinkel gevraagd en toen heb ik gevraagd of het ernstig was, omdat ik het maar 1 keer in de zoveel tijd had en het gebeurde niet elke keer. En toen zei de medewerker van de computer winkel dat het waarschijnlijk aan een bepaald soort software ligt maar dan was het het beste om heel de pc leeg te halen en blabla. Maarja daar ben ik dus niet op in gegaan omdat ik daarna geen last meer had van die foutmelding. Tot een aantal dagen geleden dus, sinds ik NOD32 heb geinstalleerd. Moet mijn pc echt leeg gehaald worden?

En misschien ook wel handig om te vermelden ik heb de afgelopen dagen geen andere dingen gedownload, alleen Norton gedeinstalleerd, NOD32 geinstalleerd, en windows updates gedaan.
    Last edited by Charissa; 15-02-08, 20:41.

Alle offtopic berichten een eigen plekje gegeven: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=34625

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ik heb systeemherstel gedaan, en toen een paar dagen terug gezet. Een aantal scanners laten lopen maar die hadden allemaal niks gevonden. Daarna pc opnieuw opgestart en het probleem was nog steeds niet opgelost. De dag erna deed ik de pc aan en toen kreeg ik de foutmelding niet meer en de pc deed het na behoren. En tot nu toe geen last meer van gehad, hoop dat het niet terug komt.
      Zou echt niet weten waar die fout vandaag komt

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X