Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Melding van MS Word 2003 tijdens opstarten

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Melding van MS Word 2003 tijdens opstarten

Hoi,

Ik krijg elke keer tijdens het opstarten van Word 2003 een melding te zien.
    Wat die melding betekent weet ik niet ( ) maar ik weet niet goed (lang niet met Office 2003 gewerkt) of en zo ja,waar je dit kan uitzetten/wijzigen.

dit is de melding:

Alvast bedankt.
    Last edited by metriod; 16-02-08, 09:59.

Ga eens naar C:\Users\*gebruikersnaam*\AppData\Roaming\Microsoft\Sjablonen, en verwijder daar Normal.dot. Start daarna Word opnieuw op, dan wordt een nieuwe Normal.dot aangemaakt.

Comment

Ook na verwijdering van dat bestandje,blijft de melding komen.

Comment

Verander de naam van Normal.dot eens.

Oorspronkelijk geplaatst door Microsoft Knowledge Base

De naam van de algemene sjabloon Normal.dot wijzigen

Ga als volgt te werk om de naam van de algemene sjabloon Normal.dot te wijzigen:
        1. Sluit alle Office-programma's af.
        2. Dubbelklik op de snelkoppeling Ondersteuningssjabloon op het bureaublad.
        3. Klik in de Ondersteuningssjabloon voor Word 2003 op Troubleshoot Utility.
        4. Klik in het dialoogvenster Hulpprogramma voor probleemoplossing van Microsoft Word op Normal.dot Global Template in de lijst Selecteer een item en klik op Naam wijzigen.
        5. Klik op OK wanneer het volgende bericht wordt weergegeven:
        pad\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\Templates\Normal.dot
        Gekopieerd naar
        pad\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\Templates\11Normal.dot
        Opmerking Het pad naar uw algemene sjabloon Normal.dot kan verschillen.
        6. Klik op Sluiten om het dialoogvenster Hulpprogramma voor probleemoplossing van Microsoft Word te sluiten.
        7. Klik in het menu Bestand op Afsluiten om Word af te sluiten.
        8. Start Word op de gebruikelijke manier.

Comment

2. Dubbelklik op de snelkoppeling Ondersteuningssjabloon op het bureaublad.
          Deze kan ik nergens vinden

Comment

Misschien hierna wel:

Oorspronkelijk geplaatst door Microsoft Knowledge Base

De ondersteuningssjabloon Support.dot installeren

Met de ondersteuningssjabloon kunt u problemen met het starten van Word oplossen. De ondersteuningssjabloon wordt geïnstalleerd wanneer u een volledige installatie uitvoert. Als u Microsoft Office Word 2003 hebt geïnstalleerd als een upgrade of standaardinstallatie, wordt de ondersteuningssjabloon niet geïnstalleerd.

Ga als volgt te werk om de ondersteuningssjabloon te installeren: 1. Klik op Start en op Configuratiescherm.
            2. Klik op Software.
            3. Klik op Programma's wijzigen of verwijderen.
            4. Klik in de lijst met Geïnstalleerde programma's op uw versie van Microsoft Office 2003 (klik bijvoorbeeld op Microsoft Office Professional Edition 2003) en klik op Wijzigen.
            5. Klik op Onderdelen toevoegen of verwijderen en klik op Volgende.
            6. Schakel onder Aangepaste installatie het selectievakje Geavanceerde aanpassing van toepassingen kiezen in en klik op Volgende.
            7. In de lijst Kies installatieopties voor toepassingen en hulpprogramma's voert u deze stappen uit: a. Vouw Microsoft Office Word uit.
            b. Vouw Wizards en sjablonen uit.
            c. Klik op het pictogram voor Meer sjablonen en macro’s en selecteer Alle onderdelen uitvoeren vanaf mijn computer.

8. Klik op Bijwerken om de ondersteuningssjabloon te installeren.

Comment

Nee,ook hierna niks te vinden

Comment

Start eens op in de veilige modus. Heb je er dan ook last van?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
                  Start eens op in de veilige modus. Heb je er dan ook last van?
                  Bedoel je Windows starten in veilige modus of Word starten in veilige modus?

@Metriod: kijk eens bij extra -> invoegtoepassingen, wat staat hier aangevinkt?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
                    Bedoel je Windows starten in veilige modus of Word starten in veilige modus?
                    Ik zou zeggen, probeer eerst Word, en als dat geen verschil maakt, dan Windows nog eens.

Comment

@ EC: Ik zie nergen alleen invoegtoepassingen,staan bij Extra.

Ik krijg ook als ik een opgeslagen Word bestand wil openen dit te zien:

Last edited by metriod; 16-02-08, 13:51.

Comment

Sjablonen en invoegtoepassingen Metriod...

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Daar zie ik dit:

Comment

Klik eens op Beheer en laat daar eens een screenshot van zien.

Comment

Dan krijg ik dit te zien:

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X