Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan TuneUp Utilities 2007 niet verwijderen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan TuneUp Utilities 2007 niet verwijderen

Ik wil graag TuneUp Utilities 2007 verwijderen om TuneUp Utilities 2008 te intalleren.
    maar als ik het programma probeer te verwijderen krijg ik deze foutmelding:

ik heb al op google gezocht, microsoft site ect maar ben er nog niet uitgekomen.

iemand die me kan helpen met dit probleem?

(ik gebruik xp pro met een vista theme)

-probeer eens in veilige modus
    -verwijder wel eerst de 2007
    -herinstalleer eventueel tune-up 2007

even terzijde: ik heb dit programma vroeger ook gebruikt en toen dacht ik dat het wel iets goed was , maar je kan veel beter met ccleaner alles opruimen , en je registery "herstellen". en dan al die opties kan je gewoon ook veranderen zonder het programma.

Comment

Als ik tuneup utilities 2007 wil verwijderen in veilige modus krijg ik deze fout-melding:

ik weet niet zeker of ik 2008 wil. ingeval wil ik tuneup utilities 2007 er wel af hebben

Comment

Download en installeer de Windows Installer CleanUp Utility. Start het programma, selecteer TuneUp Utilities 2007 in de lijst en klik op Remove. Probeer TuneUp Utilities 2007 daarna nog eens te verwijderen. Dat zou nu moeten lukken.
        Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Dat heb ik al een keer gedaan. toen had ik via dat programma tuneup 2007 removed. toen ging ik via de uninstaller proberen te verwijderen maar toen kwam er iets van: kan de uninstaller niet vinden, terwijl tuneup 2007 het wel nog gewoon deed. ik moest toen met een systeem herstel het terug zetten.

Comment

ik dacht ook al ik verwijder gewoon de Tuneup 2007 map en daarna verwijder ik nog de registery sleutels maar toen kwam deze foutmelding:

Comment

Probeer dat bestand SDShelEx-win32.dll even met Unlocker te verwijderen. (Rechtsklikken op het bestand, Unlocker kiezen, Delete kiezen en OK klikken. Eventueel opnieuw opstarten.) Als dat gelukt is moet je de volgende mappen/bestanden verwijderen:

- C:\Program Files\TuneUp Utilities 2007\

- C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\TuneUp Software\
              of
              - C:\Documents and Settings\{gebruikersnaam}\Application Data\TuneUp Software\ - dat is afhankelijk van welke installatie je gekozen hebt.

- C\Windows\System32\TuneUpDefragService.exe

Het kan zijn dat die laatste al verwijderd is.

Ruim vervolgens overbodige bestanden en het register op met CCleaner. CCleaner ruimt als het goed is nu ook alle overbodige snelkoppelingen op. Staat TuneUp Utilities 2007 nog in de softwarelijst, dan kun je die entry met CCleaner verwijderen via Tools > Uninstall.
              Last edited by Guus abc; 12-04-08, 18:09.
              Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Thanks ik ga het gelijk proberen

EDIT: het is gelukt alles is verwijderd, en register opgeschoond.
                alleen krijg ik via CC niet de uninstall entry weg dan komt er:
                Cannot delete MSI installer

Nog bedankt _o_
                Last edited by NICK^^; 12-04-08, 18:39.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X