Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Updates vastgelopen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Updates vastgelopen.

In het kort komt het er op neer dat de computer steeds blijft hangen bij het configureren van update 3 van 3. Soms dan komt er een schermpje met iets van "uitzondering", dan start ie automatisch op nieuw op en begint het weer van voor af aan. Veilige modus werkt ook niet, althans niet op de manier dat ik denk dat het moet werken. Wel op een gegeven moment ergens een schermpje in de trant van "boot device" vandaan weten te toveren maar dat had ook geen effect. Kortom, ik krijg het niet voor elkaar om nog iets normaals op het beeldscherm te krijgen, maar jullie barsten vast van de iedeeen.....?!
    Als andermans gras groener is, dan zal zijn ondergrond ook wel beter zijn......!!

Hallo Computubbie,

Heb je toevallig de recover cd van je besturingssysteem nog?
    Zo ja, kun je hem daarmee herstellen. Als je verder iets niet snapt hoor ik dat graag.

Mvg,

Owner

Comment

Nee helaas niet, Windows stond bij het kopen al voorgeïnstalleerd op de harde schijf.........
      Als andermans gras groener is, dan zal zijn ondergrond ook wel beter zijn......!!

Comment

Om welke updates gaat het?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Zeer waarschijnlijk Windows updates, die heb ik namelijk automatisch aan staan.

Comment

Als je de computer niet helemaal krijgt opgestart zodat je bij je bureaublad komt, dan raad ik je aan om een Recovery CD ergens vandaan te toveren en het daarmee herstellen.
            Trouwens Hirens Boot CD is ook een optie, deze is te vinden op http://www.hirensbootcd.org/download/
            Het bestand is een iso bestand die je moet branden op een cd / dvd en vervolgens kun je er gebruik van maken.

Mvg,

Owner

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Computubbie Bekijk Berichten
              Zeer waarschijnlijk Windows updates, die heb ik namelijk automatisch aan staan.
              Ik vroeg om de KBnrs. Wil je die posten?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Computubbie Bekijk Berichten
                In het kort komt het er op neer dat de computer steeds blijft hangen bij het configureren van update 3 van 3. Soms dan komt er een schermpje met iets van "uitzondering", dan start ie automatisch op nieuw op en begint het weer van voor af aan. Veilige modus werkt ook niet, althans niet op de manier dat ik denk dat het moet werken. Wel op een gegeven moment ergens een schermpje in de trant van "boot device" vandaan weten te toveren maar dat had ook geen effect. Kortom, ik krijg het niet voor elkaar om nog iets normaals op het beeldscherm te krijgen, maar jullie barsten vast van de iedeeen.....?!

Is er beveiliging aanwezig op deze computer.?

Comment

Sorry voor mijn late reactie, kreeg altijd een mailtje binnen als er gepost was maar nu even niet meer....... Om welke updates het gaat weet ik niet, zie alleen update 3 van 3 configureren verder niets.......... En ja, er is Avast geïnstalleerd op de computer dus ik denk niet dat het in dit geval om malware gaat. Ga binnenkort de schijf die "owner" adviseerde even uitproberen, heb deze eerst even op een andere computer moeten branden.

Comment

Probleem is opgelost denk ik; de bliksem is afgelopen weekend op een vreselijke manier ingeslagen......... Hij start nu helemaal niet meer op En aan het gesmolten modem en andere stekkertjes te zien zal ie dat nooit meer gaan doen ook........! Handig zo een beveiligde stekkerdoos die bestand is tegen hoge stroompieken als je de antennekabel erin laat zitten....... Bedankt voor de hulp in elk geval!

Comment

Working...
                    X