Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem met openen van Excel-bestanden met .xlsx extensie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem met openen van Excel-bestanden met .xlsx extensie

Wanneer ik probeer excel-bestanden als bijlage via mijn emailprogramma Windows Live Mail door te sturen, kunnen deze bijlagen niet geopend worden. Er komt een melding dat bestanden met de extensie .xlsx niet geopend kunnen worden. Gevraagd worden het specifieke programma op te zoeken op internet of computer. Nu heb ik met beste weten deze bestanden gewoon via mijn MS Excelprogramma aangemaakt. Hoe kan dit en hoe is e.e.a. te verbeteren. Bvb hartelijk dank, John

Open Excel, klik op BestandOpties →; Vertrouwenscentrum Instellingen voor het Vertrouwenscentrum‚Ķ

Maak de nodige wijzigingen in Beveiligde weergave,

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt voor de snelle reactie. Ik vergat aan te geven dat ik Ms Office Excel 2007 gebruik. Daar heb ik de door u aangeven instellingen niet in het Vertrouwenscentrum. Kunt u mij verder helpen. Vriendelijk dank, John

Comment

Wellicht kun je iets met dit artikel. Laat evt. vertalingsproblemen weten.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Wat u in elk geval ook kunt doen is de betreffende bestanden eerst openen en dan "Opslaan als Excel 97-2003 Werkmap" zodat zij de extensie .xls krijgen.

Dan kan iedereen ze openen. Nou ja, iedereen...

Comment

Ja inderdaad dat lost mijn probleem op. Hartelijk dank, alles is simpel als je het maar weet he!

Comment

Working...
            X