Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan Microsoft Office niet installeren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan Microsoft Office niet installeren

Ik kan Microsoft Office Home and Student 2007 niet installeren op een andere pc.

Ik krijg de volgende melding:
    Tijdens de installatie is een fout (FOUT 1402) opgetreden.
    De registersleutel HKEY_LOCAL_MACHINE_\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\Feauture Control\FEAUTURE_ADDON_MANAGEMENT kan niet worden geopend. Controleer of u de juiste machtigingen hebt om toegang tot het register te krijgen.
    Zie C:\Users\Stan\AppData\Local/Temp\Setup000011f0\PSS10R.CHM.

Hoe krijg ik deze Office-versie (die ik ook op m'n eigen pc heb geïnstalleerd) op deze pc?

Oorspronkelijk geplaatst door svdongen
    Als je deze opent, word je dan iets wijzer?

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Probeer is de microsoft fix-it oplossing: http://go.microsoft.com/?linkid=9684287

Andere methodes staan hier: http://support.microsoft.com/kb/838687

Op de hoogte worden gehouden van de laatste updates? Abonneer je op het topic !

Comment

Oplossing helpt niet, met de tweede kom ik er helemaal niet uit!

Comment

Sorry, ik bedoel: De eerste oplossing helpt niet, met de tweede kom ik er helemaal niet uit!

Comment

Hier wordt het probleem behandeld en een oplossing aangeboden.
            Hopelijk helpt dit.

Comment

Het gekke is dat ik onder Program Files gewoon Microsoft Office zie staan met daarbij alle bestanden. Als ik bv excel.exe open krijg ik wel Excel, maar kan er verder niets mee.

Ik krijg dan de melding: Setup cannot find the required setup controller file. Either there was a network error, an error reading from the CD, DVD, or other installation media, or a problem with the package you downloaded.

Comment

Je kunt proberen eens met RegAssassin de permissies te herinitialiseren van HKEY_LOCAL_MACHINE_\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\Feauture Control\FEAUTURE_ADDON_MANAGEMENT, waardoor je mss wel kunt installeren.

Comment

Ik ben naar de registry key gegaan die jij hebt beschreven (HKEY_LOCAL_MACHINE_\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\Feauture Control\FEAUTURE_ADDON_MANAGEMENT), heb er met rechts op geklikt en de key name gekopieerd en geplakt in de lege ruimte bij het uitvoeren van RegASSASSIN, daarna op Delete geklikt en op OK. Vervolgens de pc opnieuw opgestart, weer de Office cd-rom voor installatie gebruikt, met als gevolg de melding: HKEY_LOCAL_MACHINE_\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\Feauture Control\FEAUTURE_ADDON_MANAGEMENT kan niet worden geopend, controleer of u de juiste machtiging hebt om toegang tot het register te krijgen.
                  Ook nog even gekeken onder Program Files of Office het nu misschien wel deed, maar hetzelfde verhaal als in m'n vorige reactie, ik kan Excel bv wel openen, maar vervolgens kan ik er niets mee.

Comment

Beste is nu Office verwijderen en opnieuw installeren.

Comment

Ik heb alle manieren van verwijderen toegepast (zelfs registersleutels en subsleutels) en nog steeds is installatie niet mogelijk en krijg ik dezelfde melding:

Tijdens de installatie is een fout (FOUT 1402) opgetreden.
                      De registersleutel HKEY_LOCAL_MACHINE_\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\Feauture Control\FEAUTURE_ADDON_MANAGEMENT kan niet worden geopend. Controleer of u de juiste machtigingen hebt om toegang tot het register te krijgen.

Comment

Voer deze FixIt eens uit.

Comment

Ook nu helaas hetzelfde resultaat!

Comment

Probeer het eens zo: Installeer Office 2003 of 2007, waarna je de Office studentversie hoogstwss wel zal kunnen verwijderen.

Comment

Ik heb alleen Office 2007 voor Thuisgebruik en Studenten

Comment

Working...
                              X