Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Srt ondertiteling afspelen in windows media player

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Srt ondertiteling afspelen in windows media player

De afgelopen jaren heb ik vlc media player gebruikt om ondertiteling af te spelen bij films. Helaas kan ik vlc niet gebruiken als ik videobestanden via mijn pc(netwerk) wil afspelen op de televisie.

Het lukt me echter niet om de ondertiteling bij wmp aan de praat te krijgen. Ik heb gezien dat het voor veel mensen werkt om direct vobsub te downloaden, maar na verschillende malen downloaden en installeren is het me desondanks niet gelukt om ondertiteling af te spelen. (teksten/ondertiteling afspelen staat 'aan' in wmp).

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!
    Alvast bedankt.

Oorspronkelijk geplaatst door Geert126 Bekijk Berichten
    Helaas kan ik vlc niet gebruiken als ik videobestanden via mijn pc(netwerk) wil afspelen op de televisie.
    Hoe komt dit, want bij mij lukt dit perfect.
    Malware Research [email protected] (MBAM) ..... ASAP & Unite Member
    E Dev * McAfee verwijderen. * Ccleaner * E-Peek

Comment

Dat heeft te maken met de blu-ray speler (met dlna) die ik gebruik voor het direct afspelen van filmmateriaal. Die ziet automatisch wmp-filmpjes, maar geen materiaal van andere spelers. Wmp is op zich een goede speler; als ik de ondertiteling eronder kan plaatsen heb ik vlc niet nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert126 Bekijk Berichten
        Die ziet automatisch wmp-filmpjes, "maar geen materiaal van andere spelers".
        Dan zou je een videoconversie programma kunnen gebruiken.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Bedankt voor je reactie: maar ik hoopte eigenlijk een manier te vinden om gewone srt-files te gebruiken met wmp; als dat eenmaal zou werken, scheelt dat een hoopt tijd!

Comment

WMP ondersteund geen srt ondertiteling.
            Last edited by Emphyrio; 20-12-13, 10:44.

Comment

Dat weet ik; maar er zijn een paar programma's waarmee je die functionaliteit wel in kunt bouwen. Helaas werken die niet bij mij (bij andere mensen dus wel). Ik zocht hier hulp mee.

Comment

Hier is een artikel dat via Direct Vob Sub een oplossing biedt: http://www.brighthub.com/computing/w...les/41466.aspx

Comment

Working...
                X