Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan skype niet verwijderen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan skype niet verwijderen

Ik kan skype niet installeren / verwijderen

bij installatie krijg ik melding -installer heeft niet de juiste rechten om het bestand
    c:\ProgramFiles\Skype\Phone\Skype.Exe te kunnen wijzigen
    Installatie mislukt code 1603

ik voer uit als administrator

Click image for larger version

Name:	SKYPE FOUT.jpg
Views:	1
Size:	34,9 KB
ID:	1073969
    Last edited by Spieker49; 02-08-14, 12:39.

Al eens met Revo-Uninstaller geprobeerd?

Comment

Open hier eens index.html en lees dan vanaf puntje 1 of vanaf puntje 3:

https://mega.co.nz/#!t0ZRlIYA!wMl21k...zV2LMJBjNW_52I

eerst zip downloaden en dan uitpakken.
      Last edited by ; 01-08-14, 13:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Google Bekijk Berichten
        Open hier eens index.html en lees dan vanaf puntje 1 of vanaf puntje 3:

https://mega.co.nz/#!t0ZRlIYA!wMl21k...zV2LMJBjNW_52I

eerst zip downloaden en dan uitpakken.
        Werkt ook niet, toch bedankt voor reactie

Comment

1. Het eerste wat je kan doen is: Ga naar Start en tik msconfig in en druk op Enter.

In het dialoogvenster dat opent, onder het tabblad Services, zoek je naar de Windows Installer service. Plaats een vinkje en bevestig met OK.

2. Controleer in de services of Windows Installer op Handmatig staat.
          Klik op Start → Systeembeheer → Services
          Probeer nu het programma opnieuw te installeren.

3. Lukt het nog steeds niet, doe dan het volgende. Ga naar Start, tik msiexec /regserver. Druk op Enter en herstart de computer.
          Als alles goed gegaan is, kan je nu het programma wel installeren.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Heb geprobeerd, nog steeds hetzelfde, windows installer status gestopt, zou niet weten hoe dit te starten, kloten vista
            Bedankt voor je meedenken, goed weekend!!

Comment

heb dit geprobeerd http://support.microsoft.com/kb/2642495/nl
              windows installer is aktief nu

Comment

Probeer dit:
                Download, installeer en voer Windows Repair All in One uit.

1. Ga naar Step 3: Voer System File Check uit
                2. Ga naar Start RepairsStart (Laat een systeemherstelpunt & een registerbackup uitvoeren)

In het keuzemenu vink je volgende punten aan:
                • Register System Files
                • Repair MSI (Windows Installer)
                • Reset Registry Permissions
                • Reset File Permissions
                • Repair WMI
                • Remove Policies set by infections
                • Remove Temp Files
                • Restore Important Windows Services

Herstart en schakel -tijdelijk- je antivirussoftware uit tijdens het uitvoeren.

Comment

Blijft zelfde melding geven, ga nou windows repair all in one proberen

Comment

windows repair all in one helpt ook niet, probleem is dus niet opgelost, dan maar geen skype.
                    ik laat dit onderwerp nog even staan

Comment

Als eerst kijk maar of in TaakBeheer Skype niet actief is en stop maar die, kijk ook of niet toevallig in msconfig als opstart een segment aanwezig is, daar die ook stoppen vervolgens ook uit services.msc verwijderen of stoppen als maar wat van Skype aanwezig is ..
                      Verder je moet kijken ook en handmatig uit C:\ProgramData en ook in C:\Users\*jouw account naam*\AppData\Local, als maar van Skype wat te vinden is en verwijderen ..Volgende na deze 5 handelingen moet je even Temp/ en Temporay Internet Files/en Prefetch map acuut legen ..
                      ALS je dit alles gedaan hebt PAS DAN ga je proberen Skype via ev. Revo unistall pro. de-installeren en liefst het onder de force manier ( met sporen uit register dus ! ) ..
                      Click image for larger version

Name:	ScreenShot034.jpg
Views:	1
Size:	64,0 KB
ID:	1067803
                      Mocht je toevallig niet lukken wat ik zeer sterk twijfel, dan ga je Skype.exe en Skype4COM.dll handmatig via LockHunter of Remove On Next Reboot verwijderen en PC HER-starten, 100% op die manier lukken moet !
                      Uiteindelijk na PC her-start, sporen van Skype in register kan je voor zekerheid nog eens opzoeken en weer handmatig makkelijk die uit register ook verwijderen .. ( ben je met register bekend ?? )

LockHunter --> http://lockhunter.com/
                      Remove On Reboot -->> http://www.softpedia.com/progDownloa...oad-11973.html
                      <<--Absoluut in PC mag niet ontbreken ! <<-- Altijd in je PC hebben !

Via LockHunter moet je eerst op Unlocken ( Unlock It ! ) klikken en dan pas op verwijderen en mocht niet zo gaan, dan ook in dit geval kan je op daar in LockHunter eigen Delete At Next System Restart klikken ..

P.S. Mocht toch je dit alles niet lukken, dan heb je iets niet goed gedaan of instructies heb je niet goed gevolgd ..
                      Last edited by ROYONIX; 04-08-14, 10:46.

Comment

Ik heb dit probleem ooit eens gehad met windows live messenger en ik kon op geen enkel manier dat programma goed verwijderen en installeren. Zelfs het register handmatig cleanen heeft helemaal niet gewerkt, wat eigenlijk wel een héél bizar is. Ik denk dat dit een soort gelijkaardig probleem is als jouw.

Wat ik toen heb gedaan is het programma gedowngrade naar een heel ouder versie die wel werkt en nadien nooit meer upgrade uitvoeren. Ondertussen heb ik mijn computer al meerdere malen geformatteerd waardoor ik het programma nadien wel normaal kon gebruiken. Maar waar het verdomd aan ligt, ik heb er geen woorden voor en vond nergens de oplossen. Het is mogelijk dat ineens iets niet meer compatibel is geraakt door iets wat corrupt is gegaan. Niet dat ik vista de schuld wil geven, elk OS kan wel iets aan de hand hebben.

Wat je nog kan doen is even goed nadenken wat je in het verleden hebt gedaan wat deze fout heeft kunnen veroorzaken. Het kan altijd wel aan skype plus liggen of een ander addon. Misschien dat je deze addons eerst moet wissen (niet dat ze zichtbaar zijn in de software lijst, maar eerder handmatig via het register).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ROYONIX Bekijk Berichten
                          Als eerst kijk maar of in TaakBeheer Skype niet actief is en stop maar die, kijk ook of niet toevallig in msconfig als opstart een segment aanwezig is, daar die ook stoppen vervolgens ook uit services.msc verwijderen of stoppen als maar wat van Skype aanwezig is ..
                          Verder je moet kijken ook en handmatig uit C:\ProgramData en ook in C:\Users\*jouw account naam*\AppData\Local, als maar van Skype wat te vinden is en verwijderen ..Volgende na deze 5 handelingen moet je even Temp/ en Temporay Internet Files/en Prefetch map acuut legen ..
                          ALS je dit alles gedaan hebt PAS DAN ga je proberen Skype via ev. Revo unistall pro. de-installeren en liefst het onder de force manier ( met sporen uit register dus ! ) ..
                          [ATTACH=CONFIG]13123[/ATTACH]
                          Mocht je toevallig niet lukken wat ik zeer sterk twijfel, dan ga je Skype.exe en Skype4COM.dll handmatig via LockHunter of Remove On Next Reboot verwijderen en PC HER-starten, 100% op die manier lukken moet !
                          Uiteindelijk na PC her-start, sporen van Skype in register kan je voor zekerheid nog eens opzoeken en weer handmatig makkelijk die uit register ook verwijderen .. ( ben je met register bekend ?? )

LockHunter --> http://lockhunter.com/
                          Remove On Reboot -->> http://www.softpedia.com/progDownloa...oad-11973.html
                          <<--Absoluut in PC mag niet ontbreken ! <<-- Altijd in je PC hebben !

Via LockHunter moet je eerst op Unlocken ( Unlock It ! ) klikken en dan pas op verwijderen en mocht niet zo gaan, dan ook in dit geval kan je op daar in LockHunter eigen Delete At Next System Restart klikken ..

P.S. Mocht toch je dit alles niet lukken, dan heb je iets niet goed gedaan of instructies heb je niet goed gevolgd ..
                          Lockhunter could not delete folder Skype

Comment

Unlocker is beter bekend, als je graag nog eens wil proberen:
                            http://www.filehippo.com/download_unlocker/15099

Comment

Probeer deze fixit:
                              Problemen oplossen met installeren of verwijderen programma's

Comment

Working...
                              X