Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vreemd welkomst scherm

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vreemd welkomst scherm

Goedemorgen Nucianen, er is iets vreemds aan de hand met mijn PC. Gisteren heb ik de AV van F Secure uitgeprobeerd. Nu krijg ik, als ik de PC opstart in het welkomstscherm 2 vierkante buttons te zien. Een is gewoon van mij, maar er staat er ook een van F secure. Zodra ik die aanklik wordt mijn hele buroblad veranderd en zie ik ook diverse programma's niet meer. Klik ik echter gewoon mijn button aan dan is er niets aan de hand. Ik weet niet wat Fsecure heeft gedaan, maar als ik normaal gesproken mijn PC opstart gaat hij gewoon naar mijn buroblad. Nu echter niet meer. Ik moet mijn button aanklikken en dan verloopt alles normaal. Hoe krijg ik in godsnaam alles weer normaal, zonder die button van Fsecure? Heeft hij iets overgenomen en zich in mijn PC gegraven? Wie weet hoe ik dit oplos? Ik ga eerst even systeem herstel proberen. Lukt dat niet dan zal ik een update hier plaatsen. Een hele fijne dag toegewenst, bijna weekemd hoera.
    sigpic

Nou, beschouw dit maar als niet geschreven. Ik heb het probleem opgelost. Een fijne dag allemaal.
    sigpic

Comment

Working...
    X