Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows Update foutcode 80070643

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows Update foutcode 80070643

Inmiddels de Windows Update uitgevoerd en 155 updates gevonden:

Click image for larger version

Name:	155updates.jpg
Views:	1
Size:	54,4 KB
ID:	1074023

Omdat de .NET updates het oudste zijn ben ik begonnen met de installatie van deze updates maar hierbij heeft volgende probleem heeft zich aangemeld:

Click image for larger version

Name:	error1.jpg
Views:	1
Size:	65,7 KB
ID:	1074024

Inmiddels alle .NET versies (tijdelijk) verwijderd en eerst maar eens de nieuwste .NET * installeren en daarna opnieuw de Windows Updates proberen te installeren

* Microsoft .NET Framework 4.5.2 (offline-installatieprogramma) voor Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2008 SP2, Windows Server 2008 R2 SP1, Windows Server 2012 en Windows Server 2012 R2

Kijk of dit artikel jou kan helpen.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Het is helaas nog niet gelukt met het updaten van .NET via de Windows Update.

Ik heb echter wel wat nieuwe problemen in de CheckSUR.log (CheckSUR.txt)

Heb je enig idee hoe ik aan de 'CSI Payload File Missing' bestanden kan komen (via google zie ik dat ik deze via een andere PC met dezelfde Windows versie moet halen; http://support2.microsoft.com/kb/2700601).

Ook weet ik niet hoe ik het 'Failed to open store sub key' probleem moet oplossen....
      Last edited by justme4444; 17-11-14, 08:16.

Comment

a. Je kunt de computer schoon opstarten om de updates handmatig te installeren.

http://www.microsoft.com/nl-nl/downl...s.aspx?id=1207 (KB905866)

b. Dubbelklik op het gedownloade bestand.
        c. Je kan ofwel Klik op Uitvoeren om de installatie te starten of je kunt klikken op Opslaan. Sla het op op het bureaublad en start de installatie nadat de update volledig is gedownload.
        d. Na het installeren van de update, herstart de computer.

Comment

Even een vraag tussendoor; hoe groot (kb) is bij jou msimain.sdb te vinden in c:\windows\winsxs\x86_microsoft-windows-a..ence-mitigations-c2_31bf3856ad364e35_6.0.6002.18244_none_0de27551ef8ea12b ? (als deze map tenminste aanwezig is)
          Last edited by justme4444; 18-11-14, 15:41.

Comment

Een aantal van deze bestanden bevinden zich op mijn computer en de grootte van de bestanden varieert van 1.46 tot 1.53 MB.

Comment

Is het mischien ook mogelijk dat je kijkt in de specifieke map (indien aanwezig) in jouw Windows Vista Home Premium SP2 hoe groot het bestand daar is (en welke datum dit gewijzigd is)?

c:\windows\winsxs\x86_microsoft-windows-a..ence-mitigations-c2_31bf3856ad364e35_6.0.6002.18244_none_0de27551ef8ea12b

Comment

Had ik dus voor je willen doen, maar er is geen map met de identieke naam...

Comment

Na opnieuw installeren van de benodigde .NET versies heeft deze Windows Fix-It heeft het probleem opgelost; updaten van .NET is weer mogelijk....

http://support.microsoft.com/kb/949358/nl

topic kan worden gesloten

Comment

Working...
                  X