Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kaspersky mappen niet te verwijderen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspersky mappen niet te verwijderen.

Goedemorgen Nucianen, wie kan mij helpen? Ik heb gisteren via de Kaspersky
    Security Scan, mijn pc laten scannen. Nu wil ik echter de mappen uit de program data en program files verwijderen, maar ik blijf maar te zien krijgen dat ik niet gemachtigd ben om dit te doen??? Wie is nu de baas over mijn pc, Kaspersky of ik? Wie weet hoe ik deze zooi alsnog kan verwijderen? Met vriendelijke groet, Rizzo.
    sigpic

Het is beter het verwijderprogramma van Kaspersky te gebruiken.
    Last edited by dorado; 13-12-14, 19:44.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Dank voor de reactie dorado. Toch blijf ik het vreemd vinden dat Kaspersky op deze wijze reageerd. Ik ga het gelijk uitproberen. Tot mijn spijt zie ik dat het een zipfile is. En die open ik uit principe nooit. sorry.
      Last edited by Rizzo; 13-12-14, 18:41.
      sigpic

Comment

Toch maar even gedaan wat je zei, maar ik krijg ze nog steeds niet weg!!. Ik blijf zien dat ik niet gemachtigd ben om dit te doen. Er zit dus nu een hartnekkige rus in mijn files die ik niet weg krijg!!
        sigpic

Comment

Nou schiet mij maar in een emmer, ik krijg ze niet weg!!! Voor mij nooit meer Kaspersky!! Basta!!
          sigpic

Comment

Nou Dorado, het was mijn eigen domme fout. Ik had hem vergeten te deinstalleren via het configuratie scherm. Alles is er nu uit. Dank voor de hulp, en nogmaals, mijn eigen stomme fout. Groetjes Rizzo
            sigpic

Comment

Mooi Vond ook al raar verhaal.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

Working...
              X