Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bestanden (mappen) in winrar weer terug plaatsen als gewone bestanden (mappen)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bestanden (mappen) in winrar weer terug plaatsen als gewone bestanden (mappen)

ik heb in winrar (evaluatie kopie)bestandsmappen staan van patronen, van S t/m Z
    die kan ik niet meer terugplaatsen als gewone mappen
    als ik ze daar naartoe sleep dan krijg ik de volgende melding
    dit item bevind zich niet langer in J/naam/naam
    hoe krijg ik die weer op zijn plaats ?
    nu moet ik wel zeggen, dat er nog losse patronen in die winrar map staan en als ik die weer op zijn plaats zet, dan komen langzamerhand de mappen weer terug, maar het zou makkelijker zijn als ik dit in 1 keer kan doen en zit daar soms een bestand bij dat de hele boel blokkeert ?
    wanda

Vertel eens iets meer over de padbenamingen, want in mijn glazen bol zie ik niets hoor

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

ik heb op mijn extra harde schijf een map met patronen, die bestandsmappen zijn, daar mis ik nu dus een flink aantal van
      en die staan op een winrar evaluatie kopie en zijn ook bestandsmappen
      normaal sleep je van de ene groep naar de andere maar dat gaat dus niet
      dan krijg ik die foutmelding
      en als ik een map maak op de originele bestandsmap, dan vraagt de pc of ik de mappen wil samen voegen, maar die is dan niet te zien.

j/mollengroep j/winrar/ mollengroep
      bestanden A t/m R bestanden A t/m T restant moet ik nog zoeken
      hier mis ik dus S en T

ik weet niet of ik het allemaal goed uitleg

Comment

als ik dus een nieuw patroon binnen krijg met de letter T kan ik het niet in de betreffende map zetten

Comment

en in die J/winrar/mollengroep staan ook nog pdf bestanden en als ik die naar de goede mappen doe, dan komen heel langzaam de mappen weer terug, maar dat is een heidense klus, dus mijn vraag was of dat niet op een andere manier kan.
          trouwens het gaat allemaal om pdf bestanden of word bestanden

Comment

Gebruik eens 7-zip.
            Selecteer het zipbestand en enter deze om de inhoud van het zipbestand te zien.
            Door de [Ctrl+ A]toets tegelijkertijd in te drukken, wordt alles geselcteerd, waardoor zo alles naar een andere lokatie gekopieerd kan worden.

Open opdrachtregel met administratorrechten * Start op in veilige modus *.

Comment

in de originele map kan ik wel 7zip uitvoeren, maar in de winrar map gaat het niet

Comment

Heb je Winzip geprobeerd?

Comment

Working...
                X