Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iets vreemds....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Iets vreemds....

Hallo allemaal, de laatste week is er iets raars aan de hand met mijn PC. Normaal, als ik Vista opstart, krijg je het welkom scherm met het opstart muziekje. Tot mijn verbazing krijg ik nu eerst: "een ogenblik geduld" te zien, en dan pas het welkom. Ook het opstart deuntje is verdwenen. Wie weet wat dit kan zijn? Groetjes Rizzo.
    sigpic

Hallo Rizzo,

Gebeurt dit elke keer of eenmalig?
    Het ogenblik geduld kan gerelateerd zijn aan updates.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

ja en er zijn nogal wat updates gepasseerd de afgelopen weken, ik werd er niet goed van, zal voor vista wel net zo zijn als voor w7
      Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Hoi Eagle Creek, dit gebeurd elke keer als ik de PC opstart.
        sigpic

Comment

klik eens op dat icoontje voor geluid, en dan op meer en kijk bij stysteemgeluiden, misschien zit daar het euvel, staat ie te zacht of helemaal uit, schuif hem dan in de hoogste stand.
          Liefs Typetje

read my blog

Comment

Nee hoor, dat is het euvel niet. Op Youtube kan ik gewoon de video's met geluid afspelen. Ik vraag mij af waarom ik nu een ogenblik geduld moet hebben, terwijl hij anders gelijk het welkom scherm liet zien.
            sigpic

Comment

ja maar in de volume mixer kan het wel anders staan afgesteld, heb je wel gekeken dan

want de geluiden van de browser kunnen wel hoog staan en de systeemgeluiden uit

dan kan je dus verder gewoon alles beluisteren alleen de systeemgeluiden hoor je niet
              Liefs Typetje

read my blog

Comment

Soms kan je laptop ook gewoon trager zijn geworden, bij de andere laptop van mijn zoon zie ik dat wel vaker verschijnen, dan heeft ie gewoon even wat meer tijd nodig, om het op te starten.
                Liefs Typetje

read my blog

Comment

Het heeft niets met mijn geluid te maken. Het welkom scherm is veranderd zoals ik al zei in mijn eerste post.
                  sigpic

Comment

Heb je, inderdaad zoals in je profiel staat, de home versie van Windows Vista?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Ja inderdaad, alles wat in mijn profiel staat klopt zoals het er staat. Ik heb geen reden om iets anders neer te zetten, toch?
                      sigpic

Comment

Nee hoor dat klopt maar soms lopen die gegevens wel eens achter.

Windows kent een modus om opstartberichten uitgebreid (verbose) weer te geven maar met een home-versie moeten we dat even anders instellen dan met een pro-versie.

Wil je de stappen op deze site eens volgen:
                        http://www.howtogeek.com/howto/32477...rtup-problems/

Comment

Ik zal daar morgen mee aan het werk gaan. Op het ogenblik zit ik op bericht te wachten over een vriendin van mij die in coma ligt. Dus mijn hoofd staat er even niet naar. Alvast mijn dank voor je hulp, en morgen zal ik weer posten.
                          sigpic

Comment

Dat is begrijpelijk - doe rustig aan.

Comment

Goedemorgen Eagle Creek, nou ik heb vandaag een grote update gehad van Windows, en alles werkt weer normaal. Alleen krijg ik nu, als de PC opgestart is, een schermpje te zien met de tekst: "er is geprobeerd te verwijzen naar een Token dat niet bestaat". Wat is een Token en waarom bestaat die niet? Wel vreemd weer. Een hele fijne dag toegewenst. O ja, dit schermpje kreeg ik nadat ik alles volgens die link van jou had uitgevoerd. Het is niet jou schuld hoor, begrijp mij niet verkeerd. Ik zal wel iets fout gedaan hebben???
                              sigpic

Comment

Working...
                              X