Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows Vista Home Basic vervangen door Windows 7 Professional.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows Vista Home Basic vervangen door Windows 7 Professional.

Goedenavond allemaal, ik had een vraag. Ik krijg dinsdag a.s. mijn nieuwe Windows 7 Professional binnen. Op mijn PC staat nu Vista Home Basic. Kan ik deze gewoon laten overschrijven of moet ik andere maatregelen nemen. Ik heb al op Internet lopen lezen hierover, maar de een zegt dat dit geen probleem zal zijn en je gewoon kan upgraden, terwijl de andere beweerd dat je allemaal nieuwe drivers etc moet gaan installeren en dat eerst de C schijf schoongemaakt moet worden. Ik heb dit nog nooit gedaan, dus wat is de handigste manier? Waarschijnlijk moet ik ook in de Bios aangeven dat hij moet booten vanaf de cd, of is dit niet nodig? Wie kan mij advies geven? Alvast heel erg veel dank, groetjes Ed.
    sigpic

je moet wel eerst een back up maken van al je mappen en bestanden

op een externe harde schijf bijvoorbeeld

en dan moet je inderdaad eerst formatteren en dan installeren en dan de drivers ( kan je van te voren op zoeken en op een stickie zetten )

Zou maar eerst alvast beginnen met de back up
    Liefs Typetje

Als ik er nog niet ben, dan ben ik in ieder geval onderweg.

read my blog

Comment

Dank voor je reactie. Ik denk dat ik het maar laat zoals het is nu. Dit heb ik nog nooit gedaan en ben bang om het fout te doen. Ik dacht dat ik gewoon kon upgraden, maar dat is dus niet zo helaas. Dat zou de simpelste manier zijn. Ik zal het op opgelost zetten en ga gewoon verder met Vista. Groetjes Ed.
      sigpic

Comment

Ook als je doorgaat met vista, blijft het altijd handig om regelmatig een back up te maken.
        Dat kan dus nooit kwaad.
        Liefs Typetje

read my blog

Comment

Ik maak regelmatig een backup. Dus dat is het probleem niet.
          sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rizzo Bekijk Berichten
            Ik maak regelmatig een backup. Dus dat is het probleem niet.
            Liefs Typetje

read my blog

Comment

Working...
            X