Ik zie ineens dat Nucia niet meer onder HTPPS werkt maar onder www. Met inloggen krijgen we nu een beveiligings waarschuwing. Wat is er aan de hand???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nucia niet meer onder HTTPS???
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tevens zie ik dat Firefox ook windows XP en Vista niet meer ondersteund. Wat een bagger. De enige browser die nog wel trouw blijft ondersteunen is OPERA. Firefox verwijderd en overgestapt op Oprea. Ik vind dit geen manier van doen van Microsoft en Mozilla. Vista werkt prima maar er wordt gewoon een andere OS door je strot gedrukt. Misschien tijd voor een andere OS, Linux bijvoorbeeld!!!sigpic -
m.b.t. vraag 1
Ik krijg nu ook een waarschuwing met inloggen over de onveilige verbinding.
m.b.t. vraag 2
Een artikel dat ik op Tweakers vond over dit onderwerp:
Firefox stopt met versie 53 met de ondersteuning van Windows XP en Vista. Hiermee zal er volgend jaar voor deze besturingssystemen geen enkele populaire browser meer beschikbaar zijn die up-to-date gehouden wordt.
Aangezien Chrome al eerder is gestopt met de ondersteuning vrees ik dat Opera over enige tijd ook wel zal volgen.Comment
-
m.b.t. vraag 1
Ik krijg nu ook een waarschuwing met inloggen over de onveilige verbinding.
m.b.t. vraag 2
Een artikel dat ik op Tweakers vond over dit onderwerp:
Firefox stopt met versie 53 met de ondersteuning van Windows XP en Vista. Hiermee zal er volgend jaar voor deze besturingssystemen geen enkele populaire browser meer beschikbaar zijn die up-to-date gehouden wordt.
Aangezien Chrome al eerder is gestopt met de ondersteuning vrees ik dat Opera over enige tijd ook wel zal volgen.sigpicComment
Comment