Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fout in Genetic Host Process

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Fout in Genetic Host Process

Ik krijg de laatste tijd steeds de de volgende foutmelding:

In Genetic Host Process for Win32 Service is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

Kan iemand me zeggen wat die inhoudt en hoe ik van de fout(melding) af kom?

Groet,

TImac

Oplossing d.m.v. hotfix:
    Microsoft support is here to help you with Microsoft products. Find how-to articles, videos, and training for Microsoft 365, Windows, Surface, and more.

Rechtstreeks naar de download
    http://www.microsoft.com/downloads/d...9-AFAD4E049C48

Als dit niet helpt:
    http://swigartconsulting.blogs.com/t...s_update_.html (technisch verhaal, wel goed uitgelegd in het engels)

Als dit niet helpt:
    Wanneer krijg je deze melding precies?
    Wat heb je verder al eens getest? Op welk niveau zitten je servicepacks?
    Heb je een recente virusscanner? Welke?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Het heeft ontzettend goed gewerkt. Echt ontzettend bedankt. Ik scheen 69 updates achter te lopen .

Nogmaals ontzettend bedankt, fijne kerst en een gelukkig 2008.

Comment

Prima!

Je bent nu helemaal up-to-date (Service Pack 2 + aanvullende updates)?
        Zorg ervoor dat Windows Update op "automatisch" staat, dan heb je altijd de nieuwste updates.

Fijne kerst .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Ik heb de automatisch updates niet aangezet, omdat ik gewaarschuwd werd voor het automatisch downloaden van IE7. Net als met windows vista werd mij dringend afgeraden IE7 te gebruiken. En dat kan je alleen maar via handmatige update uitsluiten.

Is IE7 echt zo slecht of zal ik gewoon die updates op automatisch zetten?

Als ik IE7 zou willen proberen, kan ik dan nog terug dan naar IE6? Op internet vind ik die versie namelijk niet meer om te downloaden.

Ik ben mij bewust van Firefox, maar volgens mij kan je IE nooit echt kwijtraken. Ik heb liever zo min mogelijk poespas op mijn computer.

Groeten

Timac

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TImac Bekijk Berichten
            Ik heb de automatisch updates niet aangezet, omdat ik gewaarschuwd werd voor het automatisch downloaden van IE7.
            Je kunt aangeven dat je alleen een melding wilt krijgen van nieuwe updates. Je bepaalt dan zelf of je ze wel of niet downloadt en installeert.

En volgens mij is de update naar IE 7 een optionele update. Daarvan kun je aangeven dat hij verborgen en niet meer aangeboden wordt.

Last edited by Guus abc; 25-12-07, 19:52.
            Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Even om op IE 7 in te gaan: "slecht" is een groot woord. De interface is veranderd en je moet ervan houden (ik niet).
              Verder kun je Guus' methode aanhouden. Op die manier vink je IE7 gewoon uit.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X