Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foutmelding computer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • foutmelding computer

    Als ik naar een site toe wil, geeft mijn computer soms deze foutmelding.

    In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

    AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: urlmon.dll
    ModVer: 6.0.2900.3231 Offset: 0003b5ce

    C:\DOCUME~1\brons\LOCALS~1\Temp\9270_appcompat.txt

  • #2
    Welkom op het Forum.

    Maak je gebruik van Internet Explorer 6 en heb je het probleem sinds de laatste updates?
    A.H.
    Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
    maar ook het spoor, dat je achterlaat.

    Comment


    • #3
      ik weet niet van welke internet explorer ik gebruik maak. Maar ik hem geen last na de laatste update, want ik kreeg die foutmelding plotseling.

      Comment


      • #4
        Open Internet Explorer, ga naar Help (boven in de balk) en klik op
        "Over Internet Explorer".
        Nu zie je welke versie van Internet Explorer je gebruikt.

        Kijk ook hier eens dezelfde foutmelding;
        ID.nl helpt je bij het kiezen én gebruiken van alles wat je leven gezonder, duurzamer, comfortabeler, slimmer, goedkoper of leuker maakt!
        Last edited by Huini041; 20-12-07, 13:13.
        A.H.
        Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
        maar ook het spoor, dat je achterlaat.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Huini041 Bekijk Berichten
          Open Internet Explorer, ga naar Help (boven in de balk) en klik op
          "Over Internet Explorer".
          Nu zie je welke versie van Internet Explorer je gebruikt.

          Kijk ook hier eens dezelfde foutmelding;
          http://forum.computertotaal.nl/phpBB....php?p=1262626
          versie 6.0

          Comment


          • #6
            Volgens mij heeft het toch te maken met die foute update.
            Verwijder die update eens,KB942615 en kijk of er nog problemen zijn
            Ga naar Start>Instellingen>Configuratiescherm>Software>zet een vinkje bovenaan "Updates weergeven".
            zie; http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=32468
            Last edited by Huini041; 20-12-07, 18:47.
            A.H.
            Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
            maar ook het spoor, dat je achterlaat.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Huini041 Bekijk Berichten
              Volgens mij heeft het toch te maken met die foute update.
              Verwijder die update eens,KB942615 en kijk of er nog problemen zijn
              zie; http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=32468
              Oke. hebt het gelezen, wat is het verstandigst wat ik nu kan doen, aangezien ik geen onveilige dingen op mn computer wil installen.
              Ik wil het wel graag snel opgelost hebben, want het is erg lastig

              Comment


              • #8
                Het verstandigste is om naar de Microsoft Updatesite te gaan en daar alle updates op te halen die je nodig hebt. Dan krijg je automatisch ook IE7 aangeboden.
                amiek

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
                  Het verstandigste is om naar de Microsoft Updatesite te gaan en daar alle updates op te halen die je nodig hebt. Dan krijg je automatisch ook IE7 aangeboden.
                  Ik heb nu IE7 geintstaleerd, het is een stuk mooier en ik heb de foutmelding ook niet meer.
                  Iedereen hartstikke bedankt voor het meehelpen.
                  Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

                  Comment


                  • #10
                    Graag gedaan.

                    Zet de vraag op opgelost (links boven)
                    A.H.
                    Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
                    maar ook het spoor, dat je achterlaat.

                    Comment

                    Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X