Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CD-R gebrand maar hij geeft aan dat de cd leeg is.

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• CD-R gebrand maar hij geeft aan dat de cd leeg is.

Hallo,

Woensdagavond is de KM-teller van mijn scooter gejat, dat stond op de beveiligingscamera van de plus waar ik werk. Hun hadden een cd voor me gebrand. De 1e mislukte, maar de 2e ging het wel goed.

Toen heb ik de cd geprobeerd in me computer, maar hij zegt dat de cd leeg is, gewoon 702 mb beschikbaar. Dit terwijl er iets van 100/200 mb op hoort te staan. Hij heeft wel wat gebrand, want ik zie een strookje van ongeveer 5 mm op de cd (dus wat hij gebrand heeft).

Ook heb ik de cd op de pc van mijn zus, de dvd-speler en mijn xbox getest. Dit zonder resultaat.

Wat extra informatie:
    Het is een CD-R van Nashua (700MB / 80MIN)
    Besturingssysteem van mij zelf Windows XP Media Center Edition.
    De cd was rechtstreeks gebrand van het beveiligingssyssteem zelf.

Ik hoop dat jullie weten waar dit aan kan liggen. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Mvg,
    Wouter
    [wave] [wave]

Met vriendelijke groeten,
    Wouter Nibbering :thumb:

[wave] [wave]

Weet je zeker dat je de goede CD mee hebt genomen? Het kan ook zo zijn dat hij meldt dat hij succesvol is gebrand, maar dit helemaal niet zo is. Ik heb dit zelf ook al een aantal keer gehad, en bij mijn weten niks aan te doen.

Probeer de CD anders te branden via een brandprogramma (Bijv. Nero).
    MAXXO

Comment

Het beveiligingssysteem werkt niet op xp ofzo, werkt echt via een eigen besturingssysteem, je hebt aantal knoppen om mee te besturen en je kan zo een menu tevoorschijn halen ofzo. Maar als hij niet succesvol is gebrand dan moet dat volgens mij niet uitmaken, dan zou er evengoed iets op moeten staan en zou hij niet aan moeten geven dat de cd leeg is. Want er staat wel degelijk iets op :P
      [wave] [wave]

[wave] [wave]

Comment

Als de PC zelfs niks ziet staan, kun je ervan uitgaan dat hij niet succesvol is gebrand. Tenzij niemand anders een andere oplossing weet, moet je hem opnieuw branden. Kun je hem overzetten van het beveiligingssysteem naar een computer (Via bijvoorbeeld een USB-stick)? Probeer hem dan zo eens te branden.
        MAXXO

Comment

heb em al 2 keer gebrand, maar ik ga niet voor een 3e keer er heen, hun hebben wel wat beters te doen maar ik heb ook al met mijn videocamera van het beeldscherm opgenomen, dat is alleen niet erg super, met zo een dikke streep er doorheen er kan trouwens ook geen usb stick in...

maar evengoed bedankt voor je hulp..

Iemand anders?
          [wave] [wave]

[wave] [wave]

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X
          😀
          🥰