Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cd hoesjes maken

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• cd hoesjes maken

hey ik ben al een tijdje opzoek naar een programma waarmee je cd hoesjes kan maken... ik heb heet nodig voor een project... ik dacht eerst aan gimp maar ik ken de afmetingen niet... ik heb ook gehoord dat er brand programma's bestaan die daarin gespecialiceerd zijn... kent iemand een goede programma? trouwens ik heb ook een hele grappige e-mail kerstkaart gevonden je kunt je foto uitknippen en op een dansende elf plakken! zooo grappig! maar ik denk dat ik de link niet mag opnoemen... google maar elfyourself op en dan de eerste

kan met Nero

Comment

Ik gebruik multicoverprint om hoesjes uit te printen:

Je kunt alleen niet zelfs hoesjes ontwerpen met dit programma.
      Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
      Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
      Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
      Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
      Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
      Branders; Plextor 820SA.
      Speakers; Logitech z5500.
      Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Je kunt hiervoor ook Photoshop gebruiken, even de afmetingen invoeren en klaar, je kan je hele cover zelf ontwerpen...
        KLIK HIER voor een vergroting!
        (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X