Mededeling

Collapse
No announcement yet.

backup firefox en thunderbird overzetten van xp naar vista lukt niet

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• backup firefox en thunderbird overzetten van xp naar vista lukt niet

Hallo, ik heb sinds gisteren een laptop met vista er op. Nu ben ik bezig met het overzetten van de nodige programma's naar mijn nieuwe laptop.
    Echter het overzetten van mijn mozilla backups gaat niet, want het systeem kan de bestanden niet vinden, terwijl deze er toch echt op staan.
    Wie kan mij helpen?

Ook AVG installeren lukt niet.
    Last edited by jodokus; 23-12-07, 13:42.

Hoi.

Met Firefox kan ik je niet helpen,omdat ik zelf alles opnieuw erop heb gezet (dus zonder backup van Firefox) toen ik me pc met Vista had (nu een maandje ongeveer)

Over AVG: Krijg je een foutmelding te zien? AVG moet werken op Vista.
    Last edited by metriod; 23-12-07, 13:51.

Comment

Ja, foutmelding dat er bestanden corrupt zouden zijn. Heel vreemd, want ik heb net de allerlaatste versie gedownload van de site van AVG.

Comment

En opnieuw downloaden van AVG helpt niet? Start eventueel je laptop even opnieuw op.
        Ik neem aan dat je eerst de vorige virusscanner hebt verwijderd? Waarschijnlijk stond Norton erop toen je hem kocht.

Comment

Ik heb het als volgt gedaan: vanaf mijn oude laptop gedownload naar externe schijf, van daar af installeren op nieuwe laptop, nadat ik elk programma met AVG heb getest op virus.
          Ik wil dit alles niet al te snel doen, wel goed.
          Bij Zone Alarm krijg ik trouwens een melding dat hij het prog niet kan uitvoeren.

AVG en ZA werkend, alleen verbinding met internet lukt niet.
          Last edited by jodokus; 23-12-07, 15:58.

Comment

Update: inmiddels werkt alles, behalve ZA, maar daar ga ik achter komen.
            Backups van TB en FF is ook gelukt, door de backups niet te installeren vanaf mijn externe harde schijf, maar ze daadwerkelijk op de computer te zetten en van daaruit te installeren. In eerste instantie leek het erop dat alle wachtwoorden kwijt waren (had FF 2.0.0.4 geinstalleerd), maar na automatische update naar 2.0.0.11 herkende het systeem ze weer en waren ze terug.
            Metriod, bedankt voor je tijd en moeite

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎