hallo iedereen
ik ben nu al een tijdje bezig met het thuisnetwerk maar ik zit met een probleem.
ik heb 2 pc en 2 laptops thuis
de 2 laptops werken op xp
een pc op xp en de andere pc werkt op vista.
mijn probleem is heel vreemd (vind ik zelf)
ik kan namelijk wel met me pc die met vista werkt verbinding maken met 1 laptop met xp
maar dan hou ik een pc en een laptop over.
maar ik kan niet pingen naar die pc en laptop.
ik kan pingen van xp naar vista.
maar ik kan nietpingen van vista naar xp.
de laptop waarmee ik ook niet mee kan pingen is waarschijnlijk het zelfde probleem
wat moet ik nu doen.
ps ik had de firewall volledig uit geschakeld op pc en laptop met services.msc en ik kon nog steeds niet pingen naar de pc
meschien moet ik er ook bij zetten meschien toeval hoor maar de pc en laptop die geen ping kunnen ontvangen zijn toevallig allebij van dell
ik ben nu al een tijdje bezig met het thuisnetwerk maar ik zit met een probleem.
ik heb 2 pc en 2 laptops thuis
de 2 laptops werken op xp
een pc op xp en de andere pc werkt op vista.
mijn probleem is heel vreemd (vind ik zelf)
ik kan namelijk wel met me pc die met vista werkt verbinding maken met 1 laptop met xp
maar dan hou ik een pc en een laptop over.
maar ik kan niet pingen naar die pc en laptop.
ik kan pingen van xp naar vista.
maar ik kan nietpingen van vista naar xp.
de laptop waarmee ik ook niet mee kan pingen is waarschijnlijk het zelfde probleem
wat moet ik nu doen.
ps ik had de firewall volledig uit geschakeld op pc en laptop met services.msc en ik kon nog steeds niet pingen naar de pc
meschien moet ik er ook bij zetten meschien toeval hoor maar de pc en laptop die geen ping kunnen ontvangen zijn toevallig allebij van dell
Comment