Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flash probleem/waarschuwing

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Flash probleem/waarschuwing

Telkens als ik mijn hyve open krijg ik deze waarschuwing

A website wants to open web content using this program on your computer

This program will open outside of Protected mode.Internet.Internet Explorer`s Protected mode
    helps you protect your computer.If you do not trust this webside do not open this program

NAme:Adobe Flash PLayer
    Publisher:Adobe Systems Incorporated
    Details:Windows\system32\MAcromed\Flash\FlashUtil9d.exe

Op mijn hyve staat een flashklok maar deze waarschuwing heb ik nog niet eerder gehad.

Wat moet ik doen???

LMK43

Heb je flash player al een keer verwijderd?

Comment

Nee.Moet ik Adobe Flash Player Active X uninstallen of kan het gewoon met een system restore.Is dat Adobe Flash Player plug-in en ActiveX control een geheel???
      Last edited by lmk43; 24-12-07, 18:07.

Comment

Krijg je trouwens geen melding van IE,dat niet alle onderdelen geladen worden/zijn?

uninstallen ,zoals in de link van me vorige bericht staat.
        Last edited by metriod; 24-12-07, 18:30.

Comment

Nee,geen melding.Niets.Maar ik heb ook Vista dus je weet t dan wel.Foutmelding na foutmelding

Comment

Dan maar verwijderen en opnieuw instaleren,volgens de link.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lmk43
              Nee,geen melding.Niets.Maar ik heb ook Vista dus je weet t dan wel.Foutmelding na foutmelding
              Dat valt allemaal wel mee.
              De foutmelding is overigens ook geen FOUT-melding maar een waarschuwing.

Blijkbaar wil het flashprogramma data van je computer halen, waar IE op dat moment geen rechten toe heeft. Als je niet weet waarom dit zo is: weiger dit verzoek. Als de website dan goed werkt: verder niet druk over maken.

Flash Player deinstalleren zoals wordt geadviseerd is ook niet nodig. Kwaad kan het niet.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ok waarschuwing In ieder geval een irritante.Als ik de waarschuwing een paar keer afsluit doet de pagina t weer goed.Bedank en prettige feestdagen
                Last edited by lmk43; 24-12-07, 18:44.

Comment

Dat die melding geen kwaad kon,wist ik niet.dan hoef je niks te doen ik heb trouewens in IE en Firefox nergens last van

Comment

De foutmeldingen en waarschuwingen en fouten komen nu allemaal tegelijk.Ik heb al diverse problemen gehad met mijn computer deze week.Heb flash player toch maar opnieuw geinstalleerd.Kon geen kwaad.En programma toestemming gegeven om te draaien en geen waarschuwingen meer te geven.Of kan dat weer wel kwaad.
                    Last edited by lmk43; 24-12-07, 19:23.

Comment

Mwâh.. Je weet niet wat het is, dus in dat geval het zeker voor het onzekere nemen.
                      Al denk ik niet dat er een kip overboord is.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Goed laat maar.Ik wordt gek van al die computerproblemen bij Vista.Ik wil eindelijk dat Servicepack maar dat duurt nog een paar maanden.

Comment

Er is een eerste release candidate van Service Pack 1.Maar zelf wacht ik nog even,omdat ik op sommige site's lees dat sommige mensen problemen kregen nadat ze SP 1 hadden geinstaleerd.Of worden terug gezet naar een evalution version van 14 dagen.

Comment

Heb maar een system restore gedaan.Moest 2 weken terug.Nu werkt het hopelijk weer normaal.Was die eerste release versie van ServicePack 1 geen Beta versie

Comment

Was die eerste release versie van ServicePack 1 geen Beta versie
                              Het is een Public Release, een stadium wat komt ná Bèta.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎