Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alles gaat fout

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alles gaat fout

Hallo, ik heb een groot probleem, ik heb 5 grote virussen die heel veel hebben geeinfecteerd, maar nu is plotseling mijn taakbalk en mijn buroblad verdwenen, ik kan helemaal niks starten. De pc is nu bezig met scannen, hij heeft al 1000 geinfecteerde bestanden gevonden en dat worden er elke seconde meer, ik ben echt ten einde raad, ik kan geen Hijackthis logje majen

Jullie zijn mijn laatste help. Bedankt!

idd veel virussen....start eens op in veillige modus door F8 een paar keer in te drukken als de pc opstart en kies veillige modus met internet toegang en doe dan eens een online scan met bitdefender.later als je wat meer kan aanvangen met je pc kan je nog een hijackthis logje posten.

Comment

Okee, hier is een verbetering, ik heb taakbeheer kunnen starten en toen nieuwe taak en toen explorer.exe. Mijn taakbalk is er weer, en ik post wat screenies erbij,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maser00
        idd veel virussen....start eens op in veillige modus door F8 een paar keer in te drukken als de pc opstart en kies veillige modus met internet toegang en doe dan eens een online scan met bitdefender.later als je wat meer kan aanvangen met je pc kan je nog een hijackthis logje posten.
        AVG is bezig met scannen, maar daarna ga ik meteen aan de slag!

Comment

Sorry voor zoveel posts maar ik heb screenies
          *Klik*

Comment

ziet er niet goed uit,maar heb jij nu 3 anti-virussen?
            als het wat beter gaat met je pc, installeer dan onmiddelijk ad-aware,spybot search and destroy,eventueel AVG anti-spyware en spywareblaster. voor meer uitleg kijk hier.
            daarna moet je ze updaten en scannen in veillige modus, als je dan van je infecties af bent kan je best systeem herstel uitschakelen en daarna weer inschakelen zodat de infecties voorgoed verdwenen zijn.

Comment

Ik heb nu alle gevaren hersteld/verwijderd met AVG.
              Ik gooi er ook nog NOD32 tegen aan,en daarna Ad-Aware.
              Hij is nu van 1430 gevaren af. Ik ga nog wel in veilige modus scannen morgen, maar mijn ouders hebben geen verstand van computers, en ik ben pas 12 dus ik moet alles doen.

Alvast bedankt!

Comment

Hoi Coree, ik vrees dat je dit niet gaat oplossen met een paar gewone virusscanners. Plaats maar even een HijackThis logje in de daarvoor bestemde sectie. Dat doe je zo:

Lees eerst de handleiding van HijackThis:

Lees dan het volgende bericht goed door:

Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde
                forumsectie:

Vermeld ook daar je probleem erbij.

Een deskundig helpt je dan.
                amiek

Comment

Okee alvast bedankt voor de hulp Maser en Amiek. Ik ga nu mijn Hijackthis logje posten. Tot nu toe lijkt de computer virus vrij.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎