Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC Herstelt en Snel, graag zo houden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PC Herstelt en Snel, graag zo houden

halloo!

Mijn pc was 4 dagen terug gecrasht, hij is door een monteur herstelt, alles is zoals nieuw, en lekker snel ook!

Maar ik heb altijd na een paar dagen dat die alweer slomer word, met bijv opstarten etc.

Zijn er tips waarmee ik alles lekker snel houd? zoals niet teveel muziek en afbeeldingen downloaden bijvoorbeeld.

Alle tips zijn welkom! Bedankt!

Greetss
    Emile

Geen of weinig software installeren. Als je niets installeert wordt hij ook niet trager, muziek/afbeeldingen downloaden kan geen kwaad (puur de bestanden zelf, software waarmee je het doet kan wel schadelijk zijn). Verder raad ik je aan elke dag voordat je je pc uitzet CCleaner te gebruiken en zeker elke week te defragmenteren. Hou ook je updates in de gaten, kijk af en toe even op Microsoft Update. Scan je systeem regelmatig op virussen en spyware, en dan komt het helemaal goed.

EDIT: Inderdaad, van de software zelf wordt je pc niet trager, maar heel veel software start mee met Windows, dus vandaar.

Succes
    Last edited by The7thStranger; 26-12-07, 11:38.

Comment

Van software installeren zal je pc niet traag worden, maar van software die met de computer mee opstart en op de achtergrond blijven lopen wel.
      Je kan dus bijv. eens in de zoveeltijd je opstartitems opschonen.

Comment

elke week CCleaner uitvoeren, als je veel gebruikt maakt van de pc elke week defragmenteren!
        vooral als je Windows Vista hebt hoef je dat niet zelf te doen. Dat doet vista altijd automatisch!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roxas Bekijk Berichten
          halloo!

Mijn pc was 4 dagen terug gecrasht, hij is door een monteur herstelt, alles is zoals nieuw, en lekker snel ook!

Maar ik heb altijd na een paar dagen dat die alweer slomer word, met bijv opstarten etc.

Zijn er tips waarmee ik alles lekker snel houd? zoals niet teveel muziek en afbeeldingen downloaden bijvoorbeeld.

Alle tips zijn welkom! Bedankt!

Greetss
          Emile

Als je nu een Hijackthis log maakt en die bewaard, weet je later wat er bijgekomen is wat je kunt uitschakelen.

Comment

thnxx!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X