Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geluid

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• geluid

Hallo

Mijn computer heeft sinds korte tijd last van gekke streken wat geluid betreft.
    Voorheen als ik muziek aan het afspelen was kon ik gewoon onder het luisteren andere dingen doen zoals , internetten of een spelletje, zonder dat het gevolg had voor het afspelen van de muziek.
    Nu is het zo dat als ik muziek afspeel het net is of er een ORGELMAN de muziek moet aanzwengelen en deze de maat niet kan houden met het gevolg dat de muziek niet om aan te horen is (net of hij goed zat is) .Eerst dacht ik dat het aan het geheugen lag (512mb) en heb er 1gb bij gezet maar dat heeft niets geholpen .Ik heb een Pentium 4 cpu 3.00 GHz Kloksnelheid 3.01GHz 1,50 GB XP Professional 2002 SP2 . De vraag is wat zou de oorzaak zijn van dit probleem.
    Wie kan mij helpen.

Hallo sanhut, Het probleem lig niet aan je geheugen. Ik neem aan dat het je geluidskaart is die langzaam de geest geef en kapot gaat,dan zal je een nieuwe geluidskaart moeten kopen.
    Last edited by scorpion-king; 30-12-07, 13:32.

Comment

Hallo Scorpion-King

Bedankt voor de reactie . Alleen twijfel ik aan het feit dat het aan de geluidskaart licht omdat mijn computer nog maar net een jaar oud is.

Groetjes

Comment

download eens de laatste driver.
        en welke geluidskaart heb je precies?

Comment

Hallo Maser00

Sorry voor de late reactie maar ik had er eventjes geen in .
          De Geluidskaart die er inzit is een GeForce 6200 TurboCache .versie 1.5.3 .
          Ik heb wel gekeken voor te update maar heb nog niet goed kunnen uitvinden welke ik moet hebben.

Groetjes

Comment

GeForce 6200 is een videokaart.

Comment

Vergissing het is :

Philips SAA7134 WDM Capture versie 2.3.1.0

Comment

En volgens Google is dát weer een tv-kaart.

Comment

Ik weet niet waar ik mijn geluidskaart moet vinden. Zelfs in appataatbeheer kan ik geen geluidskaart vinden. Vind het wel vreemd. Toch kan ik muziek afspelen . Waar of hoe kan ik hem vinden???

Groetjes

Comment

Download en installeer Everest Free.
                    Open Everest en noteer de gegevens die je vind bij

Multimedia, Windows Audio,

Multimedia, PCI/PnP Audio

en tot slot bij

Moederbord, Moederbord (en in het rechtervenster) Moederbordnaam.

Als je een merk PC hebt, (Dell, HP, enz.) zet dat dan ook in je antwoord.
                    Last edited by Boeing_737; 28-01-08, 23:03.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X