Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Computer start soms opnieuw op

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Computer start soms opnieuw op

Hallo mensen,

Sins kort start mijn computer opeens opnieuw op terwijl ik gewoon aan het surfen ben of andere dingen aan het doen ben.

Vroeger had ik dit probleem ook en toen was het op te lossen door systeem herstel uit te zetten en daarna weer aan, dat heb ik dit keer dan ook geprobeert maar nog steends heb ik het probleem.

AVG en Windows Defender geven bijde aan dat mijn computer schoon is, maar zodra mijn computer opnieuw opstart krijg ik ook geen blauwe scherm te zien.

Als ik het mij goed herinner dan kon je dat inschakelen dus als iemand mij kan uitleggen hoe dat moet dan zal ik de volgende keer als het weer gebeurt de foutcode opschrijven en dan opzoeken.

Bijvoorbaat dank,
    Dark Seraphim.

Automatisch herstarten uitschakelen
    Windows 2000/XP

Bij systeemproblemen zal de computer automatisch opnieuw opstarten zonder op te geven wat het probleem was. Om dit te voorkomen doe het volgende:

Klik met de rechtermuisknop op deze computer.
    Eigenschappen.
    Tabblad geavanceerd.
    De onderste button instellingen.
    Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
    Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt in plaats van een zwart scherm en een opstartende PC. Deze code kun je hier gebruiken of bij een eventuele helpdesk.
    Bron:
    Helpmij.nl is een gratis computerforum om je te helpen met al je computervragen
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Dank je wel Lex ... nu nog maar afwachten totdat het weer gebeurt (wat hopelijk niet meer zal gebeuren XD). En messchien zou het handig zijn dit te stickeyen en iedereen te adviseren dit te doen???

Comment

Het artikel van Helpmij is oorspronkelijk van EC. Ik dacht dat het hier ook ergens op Nucia stond. Het kan ook dat ie het verwijderd heeft, omdat het al een oud artikel is.
        Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
        Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
        Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
        Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.
        Speakers; Logitech z5500.
        Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X