Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spel probleem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Spel probleem

Ok, ik heb een probleem, Als ik een spel speel, dan gaat alles goed en mooi, maar na een tijdje stopt 't spel ineens en komt dat "Rapport verzenden, Niet verzenden" opduiken, of de computer start helemaal opnieuw op, en de maximale temperatuur die mijn computer berijkt is 60c (wat volgens m'n broer niet heet genoeg is om het spel te laten stoppen.) Kent iemand van jullie die fout en wat is de oplossing?

Oorspronkelijk geplaatst door DarkKnight Bekijk Berichten
    Kent iemand van jullie die fout en wat is de oplossing?
    Zorg dat de pc de volgende keer niet direct opnieuw opstart bij een fout. Je krijgt dan een blauw scherm te zien met een foutcode. Neem die over en post hem in je volgende bericht. Om het opnieuw opstarten uit te schakelen klik je rechts op Deze Computer. Ga dan naar tabblad Geavanceerd > Opstart en herstelinstellingen. Haal het vinkje weg bij De computer automatisch opnieuw opstarten en klik op OK.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

tja, dat opniew opstarten is nog niet het ergste want dat gebeurt alleen maar als ik het spel voor het eerst speel (en sommige uitzonderinge)

Comment

tja, dat opniew opstarten is nog niet het ergste
        Dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat je geen foutmelding te zien krijgt als de pc direct opnieuw opstart. En zonder die foutcode kunnen wij moeilijk bepalen wat jouw probleem is.

Comment

maar hij start bijna nooit overnieuwt op, het is meestal dat het spel stopt en dat rapport verzenden niet verzenden dinges komt.

Comment

maar hij start bijna nooit overnieuwt op, het is meestal dat het spel stopt en dat rapport verzenden niet verzenden dinges komt.
            Wat is de foutmelding dan?

Comment

Ik zal wel ff kijken, kan ff duren.

Edit: Ok, hier is het, dit is de foutmelding

Galactic Civilization

In Galactic Civilizations is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
              Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

vertel Microsoft over dit probleem.

We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous

Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, klikt u hier

Rapport verzenden Niet verzenden
              Last edited by DarkKnight; 28-12-07, 11:09.

Comment

dit is de foutmelding
                Dat is de foutmelding niet. Dat is een melding dat er een fout is opgetreden en dat daar een rapport van is gemaakt.
                Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, klikt u hier
                Klik dus daar en laat even weten wat de foutmelding/foutcode is.
                Last edited by Guus abc; 28-12-07, 11:39.

Comment

Ok, dit is het.

Handtekening van fout

AppName: hl2.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: datacache.dll
                  ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0000b413

Rapportdetails

Dit foutenrapport bevat: informatie over de status van hl2.exe toen het probleem optrad; de versie van het besturingssysteem en de gebruikte computerhardware; de digitale product-id die kan worden gebruikt om de licentie te identificeren; en het IP-adres (Internet-protocol) van de computer.

Wij zijn er niet op uit om uw bestanden, naam, adres, e-mailadres of enige andere persoonlijke gegevens te verzamelen. Het foutenrapport kan echter klantspecifieke informatie bevatten zoals gegevens uit geopende bestanden. Deze informatie wordt in ieder geval niet gebruikt om uw identiteit vast te stellen.

De gegevens die worden verzameld, worden alleen gebruikt om het probleem op te lossen. Zodra er meer informatie beschikbaar is, laten wij u het weten wanneer u het probleem rapporteert. Dit foutenrapport wordt via een veilige verbinding verzonden naar de database met beperkte toegan en wordt niet gebruikt voor marketingdoeleinden

Als u de technische gegevens van het foutenrapport wilt bekijken, klikt u op: Klikt u hier
                  Als u ons beleid voor gegevensverzameling op het web wilt bekijken klikt u op: klikt u hier. Sluiten

Comment

Handtekening van fout

AppName: hl2.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: datacache.dll
                    ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0000b413
                    Controleer eens op updates voor Windows en zorg ervoor dat je alle essentiële updates hebt.
                    Kijk ook even of je de laatste DirectX-versie hebt: Klik.
                    Check tenslotte of je geluids- en videokaartdrivers up-to-date zijn.

Comment

Ik heb al direct x 9.0c en ik heb de driver al ge-update van de video-kaart (al weet ik niet of dat goed is gegaan...) mja, ik heb een msi rx 1650 pro

Comment

Het probleem schijnt regelmatig bij verschillende games voor te komen en als aan de systeemeisen voor het spel wordt voldaan is de oorzaak software die niet ge-update is of verouderde drivers. Wat het in jouw geval precies is zul je zelf moeten achterhalen.

Comment

ja, ik denk wel dat het een driver is want ik heb nu blauw scherm gekregen met deze informatie

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

en

Technische informatie

*** STOP: 0X000000D1 (0XCCDF0A25, 0X000000FF, 0X00000001, 0X88FE3D89)

en nog wat ander standaart windows ****

uuhm, hoe kan ik controleren of mijn drivers up to date zijn?
                          Last edited by DarkKnight; 28-12-07, 14:15.

Comment

hoe kan ik controleren of mijn drivers up to date zijn?
                            Dat kan bijvoorbeeld door drivers up to date in te tikken in Google en te doen wat in één van de 8.180.000 zoekresultaten staat.

Comment

Het kan ook een geheugenprobleem zijn, hoeft niet per se aan je drivers te liggen.
                              amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X