Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Melding: Een van de netwerkkabels is niet aangesloten,verschijnt niet (Win XP)

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Melding: Een van de netwerkkabels is niet aangesloten,verschijnt niet (Win XP)

Hoi.

Op de pc met Windows XP,krijg ik ineens geen melding meer als ik bijvoorbeeld,de internetkabel eruit haal.Normaal kreeg je dan: Een van de netwerkkabels is niet aangesloten. Ik dacht is zeker een foutje,ik heb de verbinding al herstelt/uitgeschakeld,en ook de pc herstart,maar dit mocht niet helpen.
    Er staat wel een vinkje om een melding te geven als er geen of een beperkte verbinding is.
    Het is opzich geen groot probleem,maar vindt het vreemd dat ik ineens die melding niet meer krijg.

Alvast bedankt

Kijk in je register eens in je register bij Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Explorer\CurrentVersion\TrayNotify. Daar zie je 2 DWORD-waarden: IconStreams en PastIconStreams. Verwijder die twee waarden en sluit je register. Ga dan naar je taakbeheer en sluit het proces Explorer.exe. Klik daar vervolgens op Bestand -> Nieuwe taak. Typ in: Explorer en druk op enter. Herstart nu je computer.
    Dit wist al je meldingsiconen en maakt de database opnieuw aan. (Ik doe dit wekelijks dus het kan echt geen kwaad). Misschien helpt dat het.
    Je kan trouwens ook CCleaner laten draaien en dan je Explorer opnieuw starten. Als je Systeempictogrammen bij CCleaner hebt aangevinkt werkt het ook.

Succes
    Last edited by The7thStranger; 30-12-07, 09:17.

Comment

Ok bedankt,ga ik vandaag doen

Comment

Hoi

Even over het register,daar zit ik nu,maar ik kan Local Settings niet vinden,en ik zit bij computer\HKEY_CLASSES_ROOT\

Comment

Mijn excuses.. Ik gaf je de locatie van Windows Vista...
          Deze moet je hebben: Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Explorer\CurrentVersion\TrayNotify.

Succes

Comment

Kan gebeuren Ik hb het inmidels gevonden,gedaan wat in je vorige post stond,maar het heeft niet geholpen.

Comment

Probeer in diezelfde registersleutel even BalloonTip te verwijderen, (doe die andere twee dan ook nog maar eens) en start explorer weer opnieuw. Misschien helpt dat dan.

Comment

Die staat daar niet bij alleen:

Standaard

IconStreams

PastIconStreams

Comment

Vreemd, bij mij wel. Probeer anders even in je register te zoeken naar BalloonTip (druk op F3), daar alle hokjes aanvinken en BalloonTip ingeven.

Succes

Comment

Gedaan,maar hij kan niets vinden

Comment

Misschien wel als je eerst opnieuw opstart. (Als je eerst iets als CCleaner hebt laten draaien wil hij nog wel eens weg zijn). Als je dan nog niets kan vinden moet je er misschien even eentje aanmaken, zal ik dan wel even m'n register kijken.

Succes

Comment

Ook na een herstart staat er niks tussen.

Comment

Systeemherstel?
                          Verder: je ziet ook geen netwerkicoontje met een kruisje?
                          Bijgevoegde Bestanden

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ik denk dat systeemherstel geen zin meer heeft,het is volgens mij al een tijdje.

Ik zie wel een rood kruisje.

Comment

Dan kan het ook gewoon de "tray balloon" zijn die ""defect"" is.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎