Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beeld valt soms weg ..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• beeld valt soms weg ..

Aan de kenners, ik zit met volgend 'klein' probleempje.
    Laatste tijd als ik ofwel aan het surfen ben of een mail aan het typen ben kan het beeld van m'n schermpje (tft 17") plots wegvallen voor een aantal seconden, ik wacht dan gewoon meestal en na enkele sec. komt het beeld weer opnieuw.
    Wat kan dit zijn ?
    ik gebruik xp pro en m'n beveiliging is momenteel Nod32, Spywareblaster, en kuis regelmatig pc op met ccleaner.

Heb je al gekeken of alle kabels goed vastzitten en naar driverupdates op de site van de fabrikant gekeken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
      Heb je al gekeken of alle kabels goed vastzitten en naar driverupdates op de site van de fabrikant gekeken?
      zou goed kunnen zijn dat het aan een kabel lag, daarnet even gecontroleerd en er zat toch eentje ni echt in contact (half/half) ben ook even naar de site geweest maar weet niet waar die updates zich bevinden ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Necropolis Bekijk Berichten
        weet niet waar die updates zich bevinden
        Het is maar de vraag of je die nodig hebt. Vaak zijn die voor een beeldscherm helemaal niet nodig. Kijk dus eerst eens of het aandrukken van die kabel het probleem heeft opgelost.
        Last edited by Guus abc; 28-12-07, 23:03.
        Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Guus abc Bekijk Berichten
          Het is maar de vraag of je die nodig hebt. Vaak zijn die voor een beeldscherm helemaal niet nodig. Kijk dus eerst eens of het aandrukken van die kabel het probleem heeft opgelost.
          Lijkt opgelost te zijn, oorzaak bleek dan toch die kabel geweest te zijn.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X