Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laptop Acer Aspire 3003LMI Drivers

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Laptop Acer Aspire 3003LMI Drivers

Hallo allemaal,

Mijn laptop begon sins kort vreemd te doen, ik had namelijk opeens geen geluid meer.

Dus ik verwijderde de geluids aparaat (bij apparaat beheer) omdat het een gele driehoek had met een uitroep teken erin en liet mijn laptop zoeken naar nieuwe apparaturen.

Mijn laptop vond de geluids apparatuur en installeerde hem weer, maar na een dag of 2 was het geluid weer weg .

Dus vandaag had ik er genoeg van en herinstalleerde ik mijn laptop, alles liep op rolletjes totdat ik de drivers nodig had ... ik gebruikte namelijk een xp cd die niet bij de laptop hoorde.

Maar normaal gesproken kan je die drivers gewoon vinden op de site van de levrancier alleen dit maal dus niet, ook kon ik ze niet vinden via Google.

Mijn vraag nu is dus: "Waar kan ik de drivers downloaden?"

Met vriendelijke groet,
    Dark Seraphim

Misschein kan je ze van de repair cd afhalen, als je die even verkent zou je wel eens een map Drivers o.i.d. kunnen vinden.

Succes

Comment

Hier kun je je drivers downloaden:http://support.acer-euro.com/drivers...k/as_3000.html
      en hier ook nog: ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_3000
      Last edited by amiek; 28-12-07, 20:04.
      amiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger
        Misschein kan je ze van de repair cd afhalen, als je die even verkent zou je wel eens een map Drivers o.i.d. kunnen vinden.

Succes
        die cd heb ik niet meer ... vandaar dat ik een andere xp cd gebruikt hebt om mijn laptop opnieuw te instaleren.

Oorspronkelijk geplaatst door amiek
        te gek Amiek het is gelukt en ik heb geleerd dat mijn laptop onder de 3000 series valt, meh messchien een beetje dom van me ... hartstikke bedankt .

Comment

Mooi zo. Als je slim bent, brandt je die drivers even op CD, dan heb je ze in de toekomst gelijk bij de hand, mocht je weer een keer willen formatteren.
          amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎