Hallo, ik wil voor mijn dochter windows messenger installeren, maar ik krijg bij het installeren steeds een foutmelding. Ik moet windows live suit installeren (dat heb ik inmiddels al heel wat keer gedaan). Het 'probleem is ontstaan toen half december een virus van mijn computer is verwijderd. Misschien is er nog wat meer afgegooid?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
windows messenger
Collapse
X
-
Hoi,
Waarschijnlijk is dat dan versie 8.5. Dit is een 'suite' waarbij je tijdens de instalatie kan kiezen wat je geinstaleerd wilt hebben. Welke foutmelding krijg je te zien?.
- Citaat
-
- Citaat
Comment
-
0x80070643 means nothing more than: "Haven't a clue - all I know is it didn't work! From here on in you're on your own, son."
Zoja: installeer deze eens en kijk of dit werkt.
Ruim je tijdelijke bestanden eens op, en download de set-up opnieuw. Kijk of dit werkt.
- Citaat
Comment
-
Hoi Heerp,
Jij ook een gelukkig 2008
Even over je vorige bericht; Krijg je die update's niet geinstaleerd?
- Citaat
Comment
-
Het lijkt met zeer sterk dat het iets met je videokaart te maken heeft. Wat je nu zou kunnen doen is Windows Update laten draaien, alle updates installeren, en dan de laatste Messenger eroverheen installeren. (Dat is 8.1 geloof ik, gebruik zelf geen Messenger). Messenger 7 wordt dan automatisch verwijderd.
- Citaat
Comment
Comment