Mededeling

Collapse
No announcement yet.

windows messenger

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• windows messenger

Hallo, ik wil voor mijn dochter windows messenger installeren, maar ik krijg bij het installeren steeds een foutmelding. Ik moet windows live suit installeren (dat heb ik inmiddels al heel wat keer gedaan). Het 'probleem is ontstaan toen half december een virus van mijn computer is verwijderd. Misschien is er nog wat meer afgegooid?

Hoi,

Waarschijnlijk is dat dan versie 8.5. Dit is een 'suite' waarbij je tijdens de instalatie kan kiezen wat je geinstaleerd wilt hebben. Welke foutmelding krijg je te zien?.

Comment

Het volgende verschijnt:

Installatieprogramma voor Windows Live

Er is een probleem met deze installatie

Windows Live Suite is niet geinstalleerd

Gegevens over systeemfouten
      Code: 0x80070643
      Beschrijving: Onherstelbare fout bij installatie

Comment

Ik kom uit op Windows Update. Is je windows up to date?

Comment

0x80070643 means nothing more than: "Haven't a clue - all I know is it didn't work! From here on in you're on your own, son."
          Heb je de vorige versie van MSN verwijderd? Zoniet: doe dit eens.
          Zoja: installeer deze eens en kijk of dit werkt.

Ruim je tijdelijke bestanden eens op, en download de set-up opnieuw. Kijk of dit werkt.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

ik heb msn verwijderd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Kan het iets te maken hebben met de volgende software die ik heb gevonden?

MSXML 0.4 SP2 KB927978
            MSXML 0.4 SP2 KB936181
            Windows Installer 3.1 KB893803

Comment

gezond 2008 iedereen en ook al onze computers.

Ik ben er nog steeds niet uit, er zit nog geen beweging in!

Comment

Hoi Heerp,

Jij ook een gelukkig 2008

Even over je vorige bericht; Krijg je die update's niet geinstaleerd?

Comment

nee ik krijg voortdurend de foutmelding die ik eerder al meldde. Moet ik windows installer 3.1 er afgooien? (zie eerder in de discussie?)

Comment

Nee als je Windows Installer 3.1 eraf gooit kom je niet eens de installatie meer in, dat heeft er echt niets mee te maken. MSXML zal het ook niet aan liggen. Je zou ook gewoon kunnen proberen om WLM 8.0 te installeren. Die werkt misschien wel.

Succes

Comment

Het werkt nog steeds niet. Wel heb ik, tot grote vreugde van mijn dochter, messenger 7.0 aan de praat gekregen. Zou het iets met mijn videokaart of hoe zo'n ding mag heten kunnen liggen?

Comment

Je zou het kunnen nagaan met Everest.

Hoezo denk je dat?
                        Last edited by metriod; 12-01-08, 11:45.

Comment

Het lijkt met zeer sterk dat het iets met je videokaart te maken heeft. Wat je nu zou kunnen doen is Windows Update laten draaien, alle updates installeren, en dan de laatste Messenger eroverheen installeren. (Dat is 8.1 geloof ik, gebruik zelf geen Messenger). Messenger 7 wordt dan automatisch verwijderd.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                          Working...
                          X