Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Adresbalk in Internet Explorer bij Windows XP

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Adresbalk in Internet Explorer bij Windows XP

Geachte,

Sinds een tijdje kan ik mijn adresbalk in Internet Explorer enkel gebruiken als ik een volledige site intikt (voorbeeld www.nucia.eu).
    Van zodra ik deze adresbalk gebruikt om iets te vinden aan de hand van een woord krijg ik de melding dat het adres niet valid is.
    In het verleden kreeg ik een lijst voorgeschoteld met sites die een verband hadden met het opgevraagde woord.

Wat is hier aan de hand?

Bij voorbaat dank voor eventuele hulp.

Yakari.

Hey Yakari,

Heb je een -exacte- foutmelding?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

adresbalk windows XP

Hallo Eagle Creek,

Ik geef je een voorbeeld.
      Als ik "nikon" in mijn adresbalk tijp krijg ik bij het aktiveren in de balk http//nikon/ met op mijn scherm The adress is not valid.
      In het verleden kreeg ik ee lijst met sites waarin nikon in voorkwam.
      Hoe kan ik dit terug verkrijgen?

Hartelijk dank en tot horens.

Yakari.

Comment

Hi!

Heb je een engelse versie van Windows? De foutmelding zoals je hem beschrijft kom mij namelijk niet heel bekend voor en ik vraag me af wat of wie die foutmelding afgeeft.

Kun je een screenshot bijvoeren? (uitleg)

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yakari Bekijk Berichten
          Als ik "nikon" in mijn adresbalk tijp krijg ik bij het aktiveren in de balk http//nikon/ met op mijn scherm The adress is not valid.
          In het verleden kreeg ik ee lijst met sites waarin nikon in voorkwam.
          Dan staat bij Internet Options > Advanced > Search from the Address Bar nu waarschijnlijk optie 2 aangevinkt, terwijl dat optie 1 moet zijn.

Heeft dit geen resultaat, of is de eerste optie al aangevinkt, dan kun je proberen of een herstel van IE het probleem oplost. Voor IE 6 ga je daarvoor naar Start > Zoeken. Typ "ie.inf" in het zoekvenster (inclusief aanhalingstekens) en klik op Nu zoeken. Als het bestand gevonden is, klik je er met je rechter muisknop op en kies je voor Installeren. Als dit gebeurd is start je de pc opnieuw op.

Heb je IE 7, ga dan naar Extra > Internet-opties > tabblad Geavanceerd en klik daar op de knop Reset. Klik in het volgende venster nogmaals op Reset om je keus te bevestigen.

Last edited by Guus abc; 02-01-08, 07:39.
          Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

adresbalk in Internet Explorer,

Beste Eagle Creek en/of Guus abc,

Ik hoop dat het mij lukte om in dit bericht een screenshot in bijlage te voegen.

Aan Guus kan ik melden dat onder "search from the Adress Bar" ik twee mogelijkheden heb: 1) Do not search from the Adress Bar
            2) Just display the results in the main window
            Nummertje 2 is aangevinkt.

Zoals gevraagd heb ik ook het bestand "ie.inf" proberen te vinden via het zoekvenster. Het werd helaas niet gevonden zodat ik het niet heb kunnen installeren.

Het probleem is dus niet opgelost.

Ik merkte dat het IE bestand gratis kan worden gedownload of hersteld via www.tuneupadvisor.com. Is dit wel veilig?

Dank aan beiden.

Tot horens.
            Yakari
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

adresbalk in Internet explorer bij windows XP

Beste Eagle Creek en/of Guus abc,

Daar ik nog geen antwoord mocht ontvangen op mijn bericht van 2 januari herhaal ik het even vandaag.

Ik hoop dat het mij lukte om in dit bericht een screenshot in bijlage te voegen.
              (zie vorig bericht).

Aan Guus kan ik melden dat onder "search from the Adress Bar" ik twee mogelijkheden heb: 1) Do not search from the Adress Bar
              2) Just display the results in the main window
              Nummertje 2 is aangevinkt.

Zoals gevraagd heb ik ook het bestand "ie.inf" proberen te vinden via het zoekvenster. Het werd helaas niet gevonden zodat ik het niet heb kunnen installeren.

Het probleem is dus niet opgelost.

Ik merkte dat het IE bestand gratis kan worden gedownload of hersteld via www.tuneupadvisor.com. Is dit wel veilig?

Dank aan beiden.

Tot horens.
              Yakari

Comment

Heb je wel een zoekmachine ingesteld? Als je dat niet hebt, kun je bij mijn weten op die manier ook niet meer zoeken met IE. Dat kon altijd wel en ik heb geen idee wanneer dit veranderd is, maar nu kan het dus niet meer.
                amiek

Comment

Klik met de rechtermuisknop op de volgende link en kiez 'opslaan als': *HIER*.
                  Sla het bestand op op het bureaublad, en klik er daarna dubbel op.
                  Bevestig positief op de gestelde vraag.
                  Herstart de PC.

Comment

adresbalk in Internet explorer bij windows

Beste Eagle Creek,

Als ik met mijn rechtermuisknop op jou link "HIER" klikt komt "opslaan als" niet voor in het lijstje van mogelijkheden.
                    Hartelijk dank en tot horens.

Beste Amiek,

Mijn zoekmachine is ingesteld op Microsoft. Zelfs als ik het op een andere zoekmachine instel blijft het probleem.
                    Hartelijk dank.

Hopende het probleem te kunnen oplossen.
                    Yakari.

Comment

adresbalk in Internet Explorer bij windows XP

Beste Eagle Creek,

Ik heb met mijn rechtermuisknop op je link Hier "Save target as" aangeklikt en het op mijn pc gedownload.

Maar helaas blijft het onmogelijk om mijn adresbalk naar behoren te gebruiken.

Dank bij voorbaat.
                      Tot horens.

Yakari.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yakari Bekijk Berichten
                        Ik heb met mijn rechtermuisknop op je link Hier "Save target as" aangeklikt en het op mijn pc gedownload.

Maar helaas blijft het onmogelijk om mijn adresbalk naar behoren te gebruiken.
                        Alleen downloaden is niet voldoende. Je moet het bestand Google.reg dat je nu hebt ook nog even uitvoeren door erop te dubbelklikken. De gegevens worden dan in het register opgenomen. Start hierna de pc even opnieuw op en kijk of het probleem verholpen is.

Comment

Beste Guus,

Heb gedaan wat je mij vroeg. Maar helaas zonder resultaat.

Het eigenaardige is dat er steeds naar een adres wordt gezocht en niet naar trefwoorden.

Ook merk ik dat onder zoekmachine Microsoft bij het intikkken van bijvoorbeeld nikon, na het zoeken nikon wordt veranderd in http:///?%20Nikon,
                          terwijl met de google zoekmachine nikon, http://nikon/ wordt.
                          Dit deetail is mischien niet relevant.

Nogmaals dank.

Yakari

Comment

Andere mogelijke oplossing:
                            Klik met je rechter muisknop hier en kies Save target as. Dubbelklik op het bestand RestoreSearch2.REG dat je nu hebt en geef toestemming de gegevens in het register op te nemen. Start de pc hierna even opnieuw op en kijk of het probleem verholpen is.

Comment

Beste Guus,

Hoera, het helpt!

Wat nog niet lukt is op trefwoord zoeken met een andere zoekmachine zoals bv. Google.

Als ik Google of Yahoo als zoekmachine instel komt steeds "live search van Microsoft tevoorschijn, terwijl dit dan niet de opzet is.

Met vriendelijke groeten.

Yakari.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X