Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gebruikersaccount

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gebruikersaccount

ik kan niet meer in mijn gebruikersaccount komenOok de huidiger gebruiker niet weten het paasword niet meer iemand anders heeft toen de tijd de pc in gesteld.wat kunnen we doen?
    gr wilma

Opstarten in de veilige modus, dan log je in als Administrator en kan je de account verwijderen als je wilt. (Alleen niet te hopen dat er een Admin password op zit).

Succes

Comment

Ik krijg hem niet in de savemode.
      boven in staat':uitvoeren als.
      de huidedige gebruiken maar dan kan ik nog niet een password invullen dat zou alleen kunnnen in deze gebruiker.
      Ik weet daar de gebruiker naam niet van en het wachtwoord niet.dat heeft toen de tijd iemand anders gedaan.

Comment

Klik op afmelden. ( dus niet uitschakelen) en doe dan 2 x ctrl+alt+del. Je kunt dan aanmelden als administrator.
        amiek

Comment

we weten niet wat voor wachtwoord er gebruikt is.

Comment

Is er wel een wachtwoord dan?
            Probeer eens om gewoon het veld leeg te laten.
            Last edited by amiek; 04-01-08, 08:22.
            amiek

Comment

ik kan nu wel op de gebruikeraccount komen om dingen te veranderen of te wijzigen. maar dat schermpje van blijf komen en dan weet ik nog niet vwat ik daar moet doen bij kies wat je veranderen wil.

Ik kan nu bij software komen als ik maar oke bevestig""huidige gebruiker"" typ dan oke. en dan gaat die naar software.Nu moet dat schermpje nog weg zodat hij gelijk naar software gaat.
              Last edited by rijstenkorrel; 02-01-08, 22:25.

Comment

Ga naar Start > uitvoeren en typ in het venstertje control userpasswords2. In het schermpje wat je dan krijgt, haal je het vinkje weg bij Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken.
                Last edited by amiek; 04-01-08, 08:21.
                amiek

Comment

Ik heb dat gedaan wat er geschreven stond en is goed gegaan.Dat schermpje komt nog steeds.Ik kan niet op het account komen. het schermpje heet"uit voeren als.In het schermpje staa dan
                  met welk gebruikersaccount wilt u dit uitvoeren
                  huidige gebruiker,
                  mijn pc gegevns beschermen tegen ongeoorloofde activiteiten(staat aan gevink)kan niet uit gevink worden)daaronder staat
                  deze gebruiker.

Ik heb de registercleaner gebruikt als je iets verkeerd doet dan kan je de backup terug zetten.Bij deze pc kan dat op ene vreemde manier niet.Daarna kwam dit schermpje.Dus ik denk dat dat de oorzaak kan zijn van dit probleem.Mischien heb je wat aan deze informatie.
                  gr wilma

Comment

Heeft die gebruiksaccount wel beheerdersrechten? Ga naar Configuratiescherm > gebruikersaccounts en kijk eens of er 'Beheerder van deze computer' onder de naam van die account staat.
                    amiek

Comment

hij laat niks zien.als je via configuratie naar account gaat komt dat scherm ik zegt oke en dan krijg je een leeg scherm met bovenin gebruikersaccount daaronder groene pijltjes en rechts 2 popetjes met startpagine

Comment

Dan moet je weer inloggen als administrator en dan kijken bij gebruikersaccounts.
                        amiek

Comment

ik kan niet op het gebruikers account komen

Comment

Log in in de administrator account, zoals je al eerder gedaan hebt ( afmelden > 2 x ctrl+alt+del drukken > aanmelden als administrator). Ga dan naar Configuratiescherm > gebruikersaccounts en kijk of die andere account wel beheerder is.
                            amiek

Comment

er zijn toch ook van die cd's die helpen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X