Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Norton prullenbak

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Norton prullenbak

Hey iedereen,

Ik wou eens iets vragen.
    Het is al een hele lange tijd dat ik norton niet meer heb, ik heb een ander antivirusprogramma.
    Het rare is dat, vermits ik norton heb verwijderd, mijn prullenbak blijft heten: "Door norton beveiligde prullenbak". De optie "Wizard unerase" zit er ook nog altijd bij als ik met rechtermuisknop erop klik maar die werkt niet.
    Mijn vraag is dus: hoe kan ik mijn prullenbak tot zijn originele staat terugkrijgen?

Alvast bedankt om erover na te denken

Kan er iemand mij aub helpen?

Comment

Heb je dit al geprobeerd ? :

Return Recycle Bin back to normal after installing NAV2003 Pro (2K/XP) - (Part 1) (Anti-Virus) tutorial,tutorials,walk through, help, fixing, fix, fixes, support, repair, advice, patch, bug, patches

Return Recycle Bin back to normal after installing NAV2003 Pro (Part 2) (Norton AntiVirus) tutorial,tutorials,walk through, help, fixing, fix, fixes, support, repair, advice, patch, bug, patches

Comment

Oke dank je omejan
        Jou sites hebben wel geholpe maar het was niet helemaal opgelost daardoor
        Kheb nog wat gegoogeld en heb een site gevonde waar ik mijn probleem helemaal kon oplossen want als ik deed wat er op jou sites stond, dan had ik een prullenbak zonder naam (dus niks onder het icoontje )
        Dank je voor je hulp

Comment

Het zou kunnen dat die handleiding bij TACKtech is toegespitst op Engelstalige versies van Windows. Goed dat je uiteindelijk toch de oplossing vond.
          Graag gedaan.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X