Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hotmail in Outlook 2007

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hotmail in Outlook 2007

Nu ik eindelijk Office 2007 geïnstalleerd heb, vroeg ik me af of het terug mogelijk is om Hotmail-berichten daarin te ontvangen en versturen?

Heel vroeger kon dat, dan weer niet, en nu zou dit weer moeten werken.
    Als ik echter de gewone way-of-working toepas, zoals hieronder beschreven in het Engels:
    # Select Tools | Accounts... from the menu in Outlook Express.
    # Click Add and select Mail....
    # Enter your name.
    # Click Next.
    # Enter your Windows Live Hotmail address ("[email protected]", for example).
    # Click Next again.
    # Make sure HTTP is selected under My incoming mail server is a __ server.
    # Now, select Hotmail under My HTTP mail service provider is __.
    # Click Next.
    # Enter your Windows Live Hotmail address ("[email protected]", for example) under Account name:
    # Type your Windows Live Hotmail password under Password.
    # Click Next.
    # Click Finish.
    # Click Close to close the Outlook Express accounts window.
    # Now, select Yes to download the Windows Live Hotmail folders list in Outlook Express.

Het is zo ongeveer die methode, de benamingen zijn natuurlijk wat anders in 2007 en in het Nederlands
    dan kan ik dat allemaal doen, maar als ik daarna op Verzenden/Ontvangen klik, blijft Outlook me vragen naar mijn paswoord, telkens opnieuw, en uiteindelijk wil hij dus geen mail binnenbrengen noch versturen.

Enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Mijn gmail-adres werkt er perfect in, maar ik had dus graag ook mijn hotmailadres daarop gebruikt als tweede mail.

Helaas gaat dit niet meer. Oudere account wil het nog wel eens mee lukken in Outlook (Express), mits je een backup hebt.
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Maar dus met MS Outlook zou het sowieso niet gaan dan?
      Ik heb mijn account toch al minimum 7, of misschien 8 jaar.

Wat bedoel je precies met een backup? Van mijn account?

Comment

Ik maakte in het verleden een backup van de E-mails + instellingen. Hiermee kreeg ik ook Hotmail gewoon nog in m'n Outlook Express, terwijl dit niet mee kon.
        Last edited by Crash; 02-01-08, 23:02.
        Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
        Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
        Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
        Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.
        Speakers; Logitech z5500.
        Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Het is mogelijk om dit te doen hoor Je moet er alleen Microsoft Office Outlook Connector(van Microsoft) voor downloaden.

Comment

En is deze 'Microsoft Office Outlook Connector' ergens te downloaden, zo ja, welke versie moet ik nemen?
            Alvast bedankt!

Comment

OK, heb ergens 'Microsoft Office Outlook Connector' gevonden, en het werkt perfect tot nu toe!!
              Bedankt voor het advies!

Comment

Geen dank
                Sorry dat ik niet reageerde, had het over het hoofd gezien xD
                Veel plezier ermee

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢