Nu ik eindelijk Office 2007 geïnstalleerd heb, vroeg ik me af of het terug mogelijk is om Hotmail-berichten daarin te ontvangen en versturen?
Heel vroeger kon dat, dan weer niet, en nu zou dit weer moeten werken.
Als ik echter de gewone way-of-working toepas, zoals hieronder beschreven in het Engels:
dan kan ik dat allemaal doen, maar als ik daarna op Verzenden/Ontvangen klik, blijft Outlook me vragen naar mijn paswoord, telkens opnieuw, en uiteindelijk wil hij dus geen mail binnenbrengen noch versturen.
Enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Mijn gmail-adres werkt er perfect in, maar ik had dus graag ook mijn hotmailadres daarop gebruikt als tweede mail.
Heel vroeger kon dat, dan weer niet, en nu zou dit weer moeten werken.
Als ik echter de gewone way-of-working toepas, zoals hieronder beschreven in het Engels:
# Select Tools | Accounts... from the menu in Outlook Express.
# Click Add and select Mail....
# Enter your name.
# Click Next.
# Enter your Windows Live Hotmail address ("[email protected]", for example).
# Click Next again.
# Make sure HTTP is selected under My incoming mail server is a __ server.
# Now, select Hotmail under My HTTP mail service provider is __.
# Click Next.
# Enter your Windows Live Hotmail address ("[email protected]", for example) under Account name:
# Type your Windows Live Hotmail password under Password.
# Click Next.
# Click Finish.
# Click Close to close the Outlook Express accounts window.
# Now, select Yes to download the Windows Live Hotmail folders list in Outlook Express.
Het is zo ongeveer die methode, de benamingen zijn natuurlijk wat anders in 2007 en in het Nederlands
# Click Add and select Mail....
# Enter your name.
# Click Next.
# Enter your Windows Live Hotmail address ("[email protected]", for example).
# Click Next again.
# Make sure HTTP is selected under My incoming mail server is a __ server.
# Now, select Hotmail under My HTTP mail service provider is __.
# Click Next.
# Enter your Windows Live Hotmail address ("[email protected]", for example) under Account name:
# Type your Windows Live Hotmail password under Password.
# Click Next.
# Click Finish.
# Click Close to close the Outlook Express accounts window.
# Now, select Yes to download the Windows Live Hotmail folders list in Outlook Express.
Het is zo ongeveer die methode, de benamingen zijn natuurlijk wat anders in 2007 en in het Nederlands

Enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Mijn gmail-adres werkt er perfect in, maar ik had dus graag ook mijn hotmailadres daarop gebruikt als tweede mail.
Comment