Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nod32 verwijderen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• nod32 verwijderen

een of andere halve gare heeft nod32 geinstalleerd (wat opzich niet halfgaar is)
    met zo'n fix (voor illigale versie) op een laptop
    nu heb ik die fix weg gehaald, alleen nod32 zelf is met een wachtwoord beveiligd
    nu zou dat opzich ook geen probleem moeten zijn.. maar nod32 heeft nogsteeds niet gereageert op mijn e-mail met daarin de code van unlocker
    dan kan ik dus nooit het wachtwoord weghalen
    hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik zonder unlocker nod32 toch weg kan krijgen

Fix terugzetten en dan proberen te verwijderen?
    amiek

Comment

fix maakt hem alleen "legaal" en had er dus geen wachtwoord op gezet..

Comment

misschien kan je hem in veilige modus opstarten en/of alle services en opstartitems van nod uitschakelen en dan proberen te verwijderen?

Comment

ik dacht zelf ook in veilige modus mapjes verwijderen ect. ect.
          maar moet dan geen risico's lopen

Comment

Ik weet niet of dit gaat lukken, moppentappers. Bij een normaal programma zou je dit evt kunnen proberen, maar ik ben bang dat het bij een antivirus echt problemen gaat geven. Kun je niet op een andere manier achter dat wachtwoord van NOD komen? Er zijn zat progjes om wachtwoorden te achterhalen. Of krijg je van NOD een wachtwoord toegewezen ofzo. Ook raar trouwens, dat je om een unlocker moet vragen als je iets wilt verwijderen.
            Last edited by amiek; 04-01-08, 12:02.
            amiek

Comment

dat je het AV programma niet zomaar kan verwijderen opzich vind ik niet vreemd, daar is die bescherming voor
              maar bij kaspersky kan je het wachtwoord wel in veilige modus gewoon ongedaan maken (staat op website zelf prima uitleg voor) virussen of malafide personen kunnen het dan sowieso niet 123 doen.
              raar dat ze niet antwoorden..

Comment

nod32 heeft eindelijk geantwoord, dus ik dacht yay kan ik hem unlocken
                "invalid unlock code" fijn -.-

Comment

Daar schiet je veel mee op. Nog maar eens mailen, misschien?
                  amiek

Comment

heb ik gedaan wordt er wel beetje gek van

Comment

Lijkt metriod wel, met z'n activeringscode, duurde ook eindeloos.
                      amiek

Comment

Zoals ik weet heb ik een mail met login en paswoord gehad bij nod32, en dit hou je normaal goed bij. En mailen naar nod met een probleem is bij mij steeds vlot verlopen en ben nog steeds tevreden over deze virusscanner.
                        Praten zonder denken is als schieten zonder richten.

Comment

Ik vind het zelf ook zeer vlot gaan,als je een mail stuurt,heb je binnen een aantal dagen een antwoord.

@ Moppentappers: Is dit wat?

Oorspronkelijk geplaatst door amiek Bekijk Berichten
                          Lijkt metriod wel, met z'n activeringscode, duurde ook eindeloos.
                          Maar bij mij was er een vertraging met de licenties
                          Last edited by metriod; 10-01-08, 14:07.

Comment

dat had ik dus gebruikt, en heb nu wel reactie (na nogmaals te e-mailen)
                            kreeg unlock code.. alleen die werkte weer niet
                            moet nu dus weer wachten tot ik die laptop weer heb en dan kan ik hetzelfde nogmaals proberen..
                            het gaat hier dus om het gewone programma wachtwoord, en niet dat van de licentie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moppentappers Bekijk Berichten
                              een of andere halve gare heeft nod32 geinstalleerd (wat opzich niet halfgaar is)
                              met zo'n fix (voor illigale versie) op een laptop
                              nu heb ik die fix weg gehaald, alleen nod32 zelf is met een wachtwoord beveiligd
                              nu zou dat opzich ook geen probleem moeten zijn.. maar nod32 heeft nogsteeds niet gereageert op mijn e-mail met daarin de code van unlocker
                              dan kan ik dus nooit het wachtwoord weghalen
                              hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik zonder unlocker nod32 toch weg kan krijgen

Thans eenvoudig op te lossen, moelijk doen waarom? heel simpel !!

Thans op hun helpdesk kan je het wachtwioiord simpel aanvragen door op kwijt te klikken

Je hebt toch een igaal exemplaar, anders ja
                              Last edited by kloek; 27-09-08, 16:11.
                              Praten zonder denken is als schieten zonder richten.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X