Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AVG Anti-Spyware 7.5 - Gaat vanzelf uit.

Collapse
X
  •  
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• AVG Anti-Spyware 7.5 - Gaat vanzelf uit.

Hallo Nucia mensen,

Ik heb een klein probleempje met het programma AVG Anti-Spyware 7.5.

Elke keer als ik klik op scannen, dan begint die normal te scannen. Na 1 of 2 minuutjes gaat het programma vanzelf dicht.

Ik heb het programma verdwijdeerd en opnieuw gedownload en geinstallerd.

Maar het probleem blijft zich voorkomen.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt.

groeten,
    Antonio

-----------------------------------------------------------------------
    -----------------------------------------------------------------------

Iemand enige advies alsjeblieft?

Danku.

gr, Antonio.
    Last edited by Antonio_R; 07-01-08, 11:02.
    Bedankt, Antonio

Er is ondertussen een nieuwe versie uitgekomen, geef die eens een kans.

Comment

Hallo mensen,

Ik heb dit onderwerp weer geopend want ik weet me geen raad meer.

Ik heb AVG Anti-Spyware 7.5 een paar keer opnieuw geinstallerd.

En elke keer als ik klik op een scan uitvoeren dan begint die normal met scannen. Na ongeveer 1 minuut gaat AVG Anti-Spyware 7.5 vanzelf dicht.

Iemand enig idee?

bedankt,
      Last edited by Antonio_R; 28-02-08, 03:42.
      Bedankt, Antonio

Comment

Heb je na het verwijderen ook de map uit Program Files weggehaald, en gekeken of er in Application Data geen mappen meer waren achtergebleven? Typ anders eens "AVG" bij de zoekfunctie.

Controleer daarna ook nog even in je register (regedt32 intypen bij uitvoeren), of er bij HKEY_LOCAL_MACHINE\Software, en HKEY_CURRENT_USER\Software nog sleutels zijn achtergebleven.

Controleer daarna nog eens met CCleaner of er in het register nog iets is achtergebleven.

Nadat je alles hebt verwijderd, nog eens opnieuw proberen te installeren.

Comment

Hallo 7th,

Bedankt voor je adviezen,

Ongelofelijk gewoon. Ik heb alles gedaan wat je zei. Met ccleaner alles schoongemaakt, ook fouten (register), met ATF cleaner en Disk cleaner alles schoongemaakt.

Gezocht met de functie zoeken van windows, gezocht in register. Wel 2 dingetjes weggegooit uit de register die waren van AVG weggegooid, gekeken in Application Data.

map uit Program Files weg. alles gecheckt uit register:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software, en HKEY_CURRENT_USER\Software

Computer opnieuw opgestaart. geinstallerd, update opgehaald van AVG, scan opgestart en na 30 seconden valt het programma vanzelf weg zoals altijd. Tenminste de laatste 2 maanden geleden.

Daarvoor had ik dit probleem niet. Ik weet het niet meer. Het enige wat ik me nog kan bedenken en zou kunnen helpen is om een wat oudere versie van AVG te installeren.

Is dat mogelijk? en weet je waar ik die kan vinden? om te downloaden?

Want ja ik wil echt AVG hebben. Ik vindt het een zeer goed programma om malware zoals trojans te vinden en laten verdwijderen.

Ik wil echt niet zonder AVG.

Enige oplossing nog over misschien denk je?

Minsschien iets doen in de veilige modus? zoals installeren daar en als ik wil een scan uitvoeren, het uitvoeren in de veilige modus? misschien dat daar misschien werkt de scan . En valt het programma niet vanzichzelf uit.

?

Bedankt.

gr, Antonio
          Bedankt, Antonio

Comment

Je zou het inderdaad even in de veilige modus kunnen proberen. Misschien is er een ander programma dat het tegenwerkt.

Het lijkt me het handigst dat je de veilige modus met netwerkmogelijkheden neemt. Om daar te komen moet je even opnieuw opstarten, en voor het Windows laadscherm op F8 dukken. Dan kom je in een menu, waar je voor verschillende opstartmogelijkheden kan kiezen. Kies daar Veilige modus met netwerkmogelijkheden, en installeer hem eens in de veilige modus. Probeer daarna gelijk een scan te draaien.

Comment

Ik ga dat proberen. Maar eventjes over de veilige modus. Ik weet dat je daar komt door F8 in te drukken. En zo heeft het altijd gewerkt bij mij.

Sinds een lange tijd werkt het op de ene of andere manier nier meer de F8. Dan kom ik in plaats van de veilige modus...met F8 kom ik dan in de Bios menu.

Is er een manier om de F8 weer in te stellen voor de veilige modus? bijvoorbeeld kan dat ingesteeld woorden binnen de functies in de bios?

Ik kan ook in de veilige modus komen door:

Start > Uitvoeren > msconfig > Tabblad opstarten

Kies > Boot.ini

Kies voor ''/SAFEBOOT''

Daarna om normaal weer op te starten. Klik ''/SAFEBOOT'' uit.

KLopt dat?
              Bedankt, Antonio

Comment

/SAFEBOOT klopt helemaal.

Misschien druk je iets te vroeg op F8. Probeer het eens iets later.

Comment

Moet ik dan eerst weer dit allemaal doen, na het verdwijderen van AVG?:

map uit Program Files weggehaald, en gekeken of er in Application Data geen mappen meer waren achtergebleven? Typ anders eens "AVG" bij de zoekfunctie.

Controleer daarna ook nog even in je register (regedt32 intypen bij uitvoeren), of er bij HKEY_LOCAL_MACHINE\Software, en HKEY_CURRENT_USER\Software nog sleutels zijn achtergebleven.
                  Of is het genoeg met AVG verdwijderen + het mapje in Program Files. En daarna dus installeren in de veilege modus.

Als het werkt. Dan zou het betekenen dat ik als een AVG scan wil draaien dat ik het dan altijd in de veilige modus zou moeten doen toch?

Of kan het zijn dat de installatie in de veilige modus op een ''andere/correcte/goede'' manier wordt uitgevoerd, dat AVG gaat dan goed werken in de normale modus.

Ho ja en een klein vraagje, weet je hoe ik de F8 knop voor de veilige modus opstarten weer kan instellen? moet dat ingesteeld worden in de bios? in een of andere functie in de bios?

Thanks.
                  Last edited by Antonio_R; 29-02-08, 11:37.
                  Bedankt, Antonio

Comment

Je zou eerst even kunnen proberen AVG gewoon te verwijderen, en opnieuw te installeren. Werkt dat niet kan je altijd nog de registerwaarden etc. verwijderen

Over de F-toets: probeer ze eens allemaal. Gewoon van F1 tot F12 even indrukken.

Comment

Ik heb AVG geinstallerd in de veilige modus. Eerst alles schoongemaakt. Alles wat te maken had met AVG, ook uit de register.

Geinstallerd dus en scan gedraaid, maar viel weer weg van zichtzelf.

Ik heb dan in de gewone modus. Een versie erder gedownload. Dus niet alle laatste versie, maar versie 7.5.1.36 of 7.5.0.50 (weet niet zeker).

Geinstallerd. En hij doet het goed.

Conclusie, een raadsel dus waarom die laatste versie problemen geeft. Terwijl ik alles voor de installatie heb schoongemaakt, alles wat maar te maken had van AVG. Na ja wie weet, misschien een conflict die nieuwe versie met een ander programma. Er kunnen zo veel redennen zijn.

Het alle belangrijkste is dat ik nu AVG toch weer terug heb.

Bedankt voor je hulp en adviezen 7th.

Ho ja een dingetje nog. Over F8. Hij doet het. Alleen ik moet zeer vaak indrukken (bios komt).

---Ik sluit dit onderwerp als ''opgelost''.---

Thanks,

gr, Antonio
                      Last edited by Antonio_R; 29-02-08, 13:58.
                      Bedankt, Antonio

Comment

Fijn dat hij het weer doet. Graag gedaan hoor.

Succes verder.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎