Mededeling

Collapse
No announcement yet.

taakbalk/windows installer probleem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• taakbalk/windows installer probleem

hallo

Mijn pc kon eerst niet opstarten, maar is nu weer gemaakt. Maar er zijn nu wel een paar problemen:

Mijn taakbalk doet raar. Normaal als ik iets aan het doen ben, bijvoorbeeld Internetten, dan zie je een firefox-tab in de taakbalk, maar nu is dat niet het geval. Je ziet helemaal niets in het taakbalk en als ik iets minimaliseer, dan moet ik het via cntr+alt+del bereiken.

Probleem 2: Itunes wil niet opstarten. Ik krijg dit bericht. http://img139.imageshack.us/my.php?i...robleemya3.png

Probleem 3: Ik kan niet Plakken. Ik kan wel Kopieren/Knippen, maar niet plakken ._.

Kan iemand mij helpen? Alvast heel erg bedankt!
    Last edited by rudy1234; 05-01-08, 12:31.

Probleem 1: Is de taakbalk niet gewoon verkleind? Ga met de muis naar de onderkant van het bureaublad (op het scherm dus). Als het pijltje veranderd van vorm klik je op de muisknop (vasthouden) en sleep je naar boven.

Probleem 2: Download de laatste Windows Installerversie van windows. (www.microsoft.com > downloads)

Probleem 3: Hoe knip en plak je? via CTRL+X/C en CTRL+V of via de muiscommando's. (rechtermuis op selectie > knippen/kopieëren en daarna plakken.) Probeer het eens op de andere manier. Wellicht is een van de toetsen gewoon gaar.
    .

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X