Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bios fout

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bios fout

beste mensen.

ik heb het gevoel dat mijn pc een grote fout bevat. als ik de pc opstart dan begint hij heel er te piepen en soms start hij ff later op maar meestal komt er een fout die zegt dat de bios niet is geïnstalleerd. dan moet ik de computer helemaal afsluiten en dan moet ik het weer opnieuw proberen. ik word er helemaal gek van want hij piept best hard en het geluid is erg irritant. help mijn aub.

groetjes ikkuh
    dit is het fijnste forum dat ik ooit heb gevonden over computers.
    mensen die mij helpen of gaan helpen alvast bedankt!!!
    mensen die hier op bezoek zijn blijf hier zoek even rond en als je niks vind registreer dan hier en stel een vraag!!!
    want die wordt toch binnen no-time beantwoord

watch your minutes and the hours wil come automatically

Kun je die pieps even beschrijven? DXie hebben dus een betekenis. Ik weet niet welke bios je hebt, maar kijk hier eens:
    Gratis SEO-analys Amptron ger dig möjligheten att själv analysera din SEO, sökmotoroptimering. Skriv in din domän och påbörja analysen. Systemet är skapat av en av Sveriges bästa SEO-Byrå. För prata med de annonserade företag på Google kan du kontakta här. För mer information kring oss samt sökmotoroptimering besök några av våra landningssidor vi producerat: Sökmotoroptimering…
    amiek

Comment

het is niet egt kort of lang. sommige zijn korten en sommige langer maar er zit geen volgorde in het gaat ongeveer zo: beeeeeeeeeeeeeeeeep KLIK beeeeeeeeeeeeep KLIK beeeeeeeeeeeep beeeeeeeeeeeeeeeeeep KLIK beeeeeeeeeep KLIK KLIK ((klnkt erg ongezond))
      *bewerkt* ik was vergeten te vertellen dat ik op internet wel gewoon filmpjes kan kijken
      mensen die hier op bezoek zijn blijf hier zoek even rond en als je niks vind registreer dan hier en stel een vraag!!!

Comment

Dan kijk even op de link die ik je gegeven heb, zoek uit welke bios je hebt ( AMI, Phoenix of Award ) en vergelijk de beeps.
        amiek

Comment

Lijkt op een 1 - 2 - 1 code van Phoenix(Timer failure->Bad motherboard)

Comment

Was ik ook al bang voor, kwam ook uit op bad motherboard. Maar misschien valt het mee.
            amiek

Comment

ik zal kijken of ik heet een keer kan opnemen. ik weet alleen niet zerek of het lukt met men mp3-speler

Comment

De bedoeling is dat je het zelf even uitvindt. Zoek welke bios je hebt en vergelijk de beeps.
                amiek

Comment

ik kom er niet uit want ik heb geen van deze drie bios ik ben alleen vergeten welke soort ik heb. hier is een geluid fragment dan kan je het horen. (het staat erg zacht dus let op!!)
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Slechte processor. ( 7 beeps)
                    Heb je je kast al eens opengemaakt, alles stofvrij gemaakt en vooral de fans en de koelribben schoongemaakt?
                    Zoek maar eens even op internet hoe je dat precies moet doen.
                    amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                    Working...
                    X